Ne mutasem de curând într-o casă nouă în Londra. Eu, mama, tata şi sora mea Nadia.
Mama: Sigur o să ne placă casa nouă!
Eu: Mda..
Nadia: Mie-mi place. *sare țopăind prin casă*
Eu: Ție orice îți place, deci nu-i problemă. *comentez eu*
Îmi urc bagajele sus, în camera nouă. Casa avea toate lucrurile puse, adică noi doar trebuia să punem lucrurile în dulapuri şi altele. Azi e sâmbătă, deci îmi fac camera, mâine vizităm oraşul iar luni... la şcoală, pff!
Trecuse şi ziua asta, e duminică.
Eu: Nadia, ieşi odată din baie, stai acolo de o jumătate de oră.
Mda... sora mea mai mică şi mai enervantă, are 13 ani, cu doi ani mai mică ca mine, eu am 15, dar ştie să mă enerveze la culme.
Mai târziu..
Mama, tata: Sunteți gata fetelor ?
Eu: Da, acum coborâm.
Ne oprim la un restaurant unde stăm o oră bună, apoi mergem la un supermarket pentru câteva cumparături, iar apoi spre casă.
Tata: Cred că ar fi cazul să nu vă mai certați atâta fetelor, măcar în maşină.
Nadia: Eu nu fac nimic, Tamara e piți.
Eu: Eu piți, serios ? Pot să jur că nu ştii ce înseamnă. *râd*
Cred că mai bine merg la şcoală zilnic decât să stau cu ea.
Duminică, e ora 7:00.
Mă trezesc, mă îmbrac, mănânc cereale cu lapte, iau ghiozdanul şi-l aştept pe tata. Cu el voi merge azi, de mâine cu autobuzul, e drum de 10 minute cu maşina.
Se face 7:30..
Eu: Tată, eşti gata ?
Tata: Imediat, Nadia e gata ?
Eu: Da, cred.
Am noroc că nu sunt la şcoală cu sora mea, mi-ar mânca zilele. Ea e în gimnaziu, eu la un liceu. Aa da, am uitat să amintesc, sunt boboacă, yeeey, dar am şi o grămadă de emoții. Şcoală nouă, boboacă şi deja mi-e dor de prietenii din Spania.
Nadia: Tamara ?
Eu: Da Nadia.
Nadia: Succes pentru prima zi!
Eu: Mersi şi tu! *hug*
Dap.. ceea ce noi nu prea facem.
Tata: Haideți.