Sara: Cee ? Mi-ați organizat ziua de naştere ? Mulțumesc tuturor! *îi dau lacrimile*
I-am făcut ziua de naştere în salon, în mijloc era o masă de formă dreptunghiulară cu 6 scaune, al VII-lea scaun care l-am adăugat a fost pus în fruntea mesei. Acolo trebuia să se aşeze sărbătorita noastră. Tortul era pus pe mijlocul mesei, iar pe lângă farfurii, tacâmuri şi altele.
Mama ei i-a făcut cadou un album cu poze din familie şi o brățară, Luca iubitul ei i-a luat un buchet de trandafiri, o pernă cu minioni şi un urs de pluş foarte mare şi drăguț, Paula i-a luat o pereche de pantofi negrii şi o rochie albastră elegantă, Thomas i-a luat un parfum, Raul un tablou cu vedeta ei preferată şi eu i-am luat o geacă verde cu ținte, o pereche de pantofi verzi şi o cană bff.
Sara: Vă mulțumesc tuturor din suflet! Pentru cadourile minunate şi pentru că v-ați gândit la mine.
Vine tortul..
Sara: Ioii ce bine arată!
Paula: Mama ta l-a făcut.
Sara: Mulțumesc mult mami! *hug*
Luca: Mm.. ce bun va ieşit tortul. *se linge pe buze*
Thomas: Luca are dreptate, e foarte gustos.
Au trecut deja multe ore. Am băut, am mâncat, am dansat... Mda, am fost obligată să dansez cu Raul şi fiind rugată şi de sărbătorită, am acceptat.
După ce ne-am săturat să dansăm, am început să jucăm adevăr şi provocare.
Începe Sara pentru că ea e sărbătorita..
Învârte sticla, se opreşte la Luca:
Sara: Iubitule, adevăr sau provocare ?
Luca: Provocare.
Noi toți: Ooo..
Sara: Te provoc să mă săruți.
Raul: Ooo.. hai boss. *toți râdem*
O sărută timp de 2 minute..
Paula: Bravo copii. *râdem*
Învârte Luca, se opreşte la Raul..
Raul: Provocare. *râde*
Parcă văd cum îi dă Luca o provocare să mă sărute..
Luca: Sărut-o scurt pe Tamara.
Fetele: Ooo.. hai Raul!
Eu: Luca te omooor! *eram sigură..*
Zis şi făcut, mă sărută. Ca de obicei roşesc şi fetele încep să râdă.
Raul: Opriți jocul! Am o întrebare...
Toți rămânem cu ochii mari.