După ce mă trezesc eu somnoroasă şi văd că deja e duminică şi că e ora 11:00, sar din pat în cea mai mare viteză.
Îmi trag pe mine o pereche de pantaloni la alegere, o bluză scurtă, tenişi şi plec în cea mai mare grabă la Paula acasă. Şi da, n-am mai stat să mănânc.
Ne-am gândit ca astăzi să ne facem temele împreună. Eu, Sara, Paula şi Eli, dacă tot suntem într-o clasă.
După 2 ore de învățat, am ieşit toate pe afară, pe afară însemnând prin parc sau ceva de genul.
Ne-am râs ca şi copilele, am stat în poveşti şi ghici ce ne-a venit în gând să facem ? Să ne batem cu apă. Era tot o zi însorită ca ieri şi cum n-am avut ce face, am făcut ce ne-a venit prima dată în minte.
Am mers să cumpărăm 4 sticle cu apă de aproape un litru, am golit apa din ele şi le-am umplut cu apa din parc.
Ne-am udat care mai de care, din cap până-n picioare şi plus că am udat din greşeală şi o fetiță şi nişte bănci.
Eu: Ne cerem scuze, n-am vrut să te udăm. Nu te-am văzut. *îi zâmbesc frumos*
Fetița: Nu-i nimic. *răspunde şi pleacă dintr-o dată*
Eu: Ciudat..
După ce ne-am plictisit am plecat acasă să ne schimbăm de haine. Pe drum ne-am întâlnit cu 4 tipi ciudați din liceu care se holbau la noi foarte ciudat. Nu i-am băgat în seamă şi ne-am văzut de drum.
Când am ajuns acasă, după ce am dat să ies din casă, nu se mai deschidea uşa, de parcă cineva o fi închis-o cu cheia. Ce doamne ?
Am tras mai tare de clanță şi nimic, m-am dus la Nadia în cameră.. dormea, tata şi mama la fel. Ciudat..
Merg din nou la uşă, de data asta trag tare de clanță şi o deschid. În fața uşei era...