Am stat cam o oră şi am plecat acasă. Vroia să mă conducă Raul dar l-am rugat să meargă acasă liniştit, că voi fi bine.
Eu: Mamă! Am venit, ce-mi dai de mâncare ? Am o foame de lup. *râd*
Mama: Du-te în bucătărie şi ai să vezi.
Eu: Mm.. ce bine arată. *ajung în bucătărie*
Mama: Sper să-ți placă, poftă!
Eu: Glumeşti ? E delicioooos. Mulțumesc!
După ce am terminat m-am schimbat de hainele de la şcoală şi m-am pus la birou să-mi fac temele.
Am stat până la 18:00 cu temele, mi-am învățat tot.
Am găsit ceva în ghiozdan..
Ce-i ăsta ? Pare a fi o casetă.. dar cum a ajuns la mine în ghiozdan sau cine mi-a pus-o ? Trebuie să aflu ce e în caseta asta..
Cum n-am avut în ce să bag caseta, m-am dus la Sara acasă şi am băgat-o la televizorul ei.. La mine nu se potrivea.
Eu: Oare cui îi aparține această casetă ?
Sara: Nu ştiu, e foarte ciudat..
Eu: Ştiu.. Trebuie să aflu, porneşte-o. *mă uit concentrată la televizor*
Pe casetă nu era nimic, decât o poză pe care scria "O să-mi fie dor de tine..."
Eu: Mă sperie, cine să fie ? Stai.. uite!
Mai era o poză pe care scria "Dacă ai văzut caseta, mâine, dacă vezi un tip cu glugă în cap pe la dulapul tău, să ştii că eu sunt... dar nu mă demasc".
Sara: Doamne!
Plec acasă gândindu-mă cine poate fi.. dar nimic. Mă pun la somn cu gândul că o să adorm, o să uit şi o să văd mâine. Am adormit.. dar greu.
Ajung la şcoală.. nu e nimeni la dulapul meu.
Prima pauză, nimeni.
A doua pauză, nimeni.
...
Ultima pauză.. e un tip acolo, cu spatele către mine, cu gluga în cap, aşa cum spunea în poză. Mă duc încet, speriată, către el.. Pun mâna pe gluga lui şi i-o dau jos...