Eu: E aşa fain când e soare.. Nu trebuie să fie o căldură nebună, ci una suportabilă şi e o zi destul de frumoasă. Eu de exemplu mereu am o stare după vreme, dacă e ploios sau înorat.. mă simt plictisită, naşpa. Şi dacă e vreme frumoasă sunt relaxată şi mă simt foarte bine, am chef de orice.
Raul: Ştiu şi eu sunt la fel. Am chef de ceva..
Sara: Ce ?
Paula: La ce soare frumos e, mi-e şi lene să mă ridic de pe banca asta să fac ceva.
Raul: Să sărut o fată frumoasă. *mă sărută*
Sara: Ooo..
Paula: Bravo, bravo.
Sara: Auziți.. am şi eu o întrebare.. dar după ce terminați. *râde*
Raul: E mai fain aşa.
Eu: Păi dacă nu m-a întrebaat. *râd*
Raul: Vin imediat.
Eu: Unde pleci ?
Raul: Revin.
După ce pleacă..
Sara: Serios, de ce nu sunteți ?
Eu: Păi nu m-a întrebat, aştept. Oricum nu mă grăbesc.
După 10 minute cineva îmi pune mâinile la ochi..
Eu: Raul ?
Vine în fața mea cu un trandafir..
Cee ? S-a dus să cumpere un trandafir pentru a-mi cere să fiu cu eeeel ?
Sara: Ce frumoos!
Paula: Aşa mă. *aplaudă*
Stă în fața mea cu trandafirul în mână şi mă întreabă dacă vreau să fiu cu el..
Raul: Vrei să fim.. *îl întrerup*
Eu: Da! Normal că da! *mă ruşinez*
Mă ia în brațe şi mă sărută ca un copil. Ododo ce drăguț ee ♡
M-a legănat pe toate leagănele, m-a dat pe trambulină, m-a băgat în nisip, am mâncat dulciuri şi am făcut alte chestii drăguțe împreună cu fetele.
Apoi am mers la o cofetărie din apropiere ne-a făcut cinste la toate cu o prăjitură şi un suc.
După ne-am mai plimbat prin centru şi la ora 19:00 m-a condus acasă. Sara şi Paula s-au dus singure.
A fost o zi frumoasă şi din punctul vremii şi din punctul lui. Iar când a plecat acasă m-a îmbrățişat şi m-a pupat pe frunte.