Capitolul 9- Mâini reci

41 2 0
                                    

Paula: Upss! Am încurcat camera. *iese din cameră*
Eu: De ce ai făcut asta ?
Raul: Nu m-am putut abține.
Eu: Da normal. Spune-le fetelor că am plecat.
Raul: De ce pleci ?
Nu i-am mai răspuns la întrebare şi am plecat cu capul în pământ.
De ce am plecat ? Pur şi simplu asta vroiam să fac. De când l-am văzut pe Raul în restaurant mi-am dat seama că vor să-mi facă "lipeala" cu el.
Am înțeles de la început că mă place, poate-l plac şi eu, sau habar n-am. Dar m-a cam enervat, de aceea am plecat. Şi mâine la şcoală o să-l ignor.
Ajung acasă, îmi sună telefon..
Eu: Alo!
Sara: De ce ai plecat ?
Eu: Vrei să fiu sinceră ? Mă cam enervează prezența lui Raul.
Sara: Credeam că-ți place Raul.
Eu: Nu sunt sigură de asta. Şi oricum m-am prins că n-ați vrut să fie ziua noastră, ci să ieşim cu el.
Sara: Nu te-ai supărat pe noi ?
Eu: Nu, stați liniştite.
Sara: Păi eu merg s-o ajut pe mama să pregătească masa, ne vedem mâine la şcoală.
Eu: Bine, seară faină!
Sara: Mersi, paa!
Eu: Paa!
-
-
E luni. Mă ridic să mă uit cât e ceasul. Ceee ?? E 7:20, trebuia să mă trezesc la fix! Sar din pat ca să pot să fiu gata la şi 40 să ajung la autobuz. Tot dulapul îl dau peste cap, toate le întorn şi uite-mă în stație.
La şcoală...
Sara: Uite-l pe Raul, vine spre noi.
Eu: Merg la baie, spune-i că nu ştii unde m-am dus.
Dau să intru la baie, dar cineva îmi pune mâinile la ochi. Sunt mâini fine şi reci. Mă întorc în spate şi a dispărut. Ciudat.. era chiar aici, n-avea cum să dispară într-o secundă. Mă întorc din nou spre baie, rămân puțin gânditoare şi dau să plec. Din nou cineva îmi pune mâinile pe față. De data asta i-am acoperit mâinile cu ale mele şi mă întorc...

Bobocii ☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum