Raul: Da, asta a spus şi pun pariu că aşa a fost.
Eu: Ba nu, nu înțeleg de ce ar minții... dar o să aflu, chiar azi.
După ore.. merg cu fetele, cu Raul bine înțeles şi cu Luca la el acasă, adică la Thomas şi Luca.
Deschide el uşa..
Thomas: Ce faceți aici toți ?
Nu stau să fiu invitată în casă şi-l întreb pe un ton nervoasă:
Eu: De ce i-ai spus la Raul că ne-am sărutat ?
Thomas: Eu..
Raul: Tu ce ?
Thomas: Eram gelos, gelos pentru că pe el l-ai sărutat şi.. îmi pare rău.
Eu: Eh.. Vezi ? *mă uit la Raul*
Raul: Îmi pare rău că şi eu am fost gelos..
Sara: Gelos pe o minciună.
După ce mi-am terminat treaba acolo am plecat acasă, Raul a vrut să mă conducă.. dar m-a cam supărat şi am refuzat. De data asta n-am mai stat cu fetele şi m-am culcat şi devreme, bine înțeles după ce mi-am terminat o groază de teme.
Da, e marți. Săptămâna asta este a 3-a de când suntem mutați aici, am început să mă obişnuiesc şi sper să nu ne mai mutăm.
Azi am dat 2 teste, unul la matematică şi unul la biologie. În pauză nu am prea stat cu ei, am fost cam ocupată să repet. Dar am ieşit împreună de la şcoală.
Eu: Păi.. ne vedem mâine. Pa. *i-am salutat pe toți cu excepția lui Raul şi Thomas, încă sunt supărată pe ei*
Ajung acasă..
Mama: Nadia, Tamara!
Tata: Coborâți jos.
Eu, Nadia: Da, am venit.
Mama: Avem ceva pentru voi.
Tata: Un cadou mic..
Am primit fiecare, adică eu şi Nadia un lănțişor din argint, are o inimă la mijloc cu o poză cu familia noastră de acum ceva ani.
Tata: Acum puteți merge la culcare, hai, fugiți.
Ne pupă pe frunte şi ne îmbrățişează.. ♡