Capitolul 19- Noaptea albă

39 2 0
                                    

Sara: Ce faci ? Ce-ai făcut astăzi ?
Eu: A venit la noi unchiul Edy cu bebeluşul cel mic, Max. Îi aşa scump.
Sara: Eu ți-am spus ce-am făcut astăzi.. Aa da, să nu uit.. A spus Thomas să-ți dau numărul lui şi să-i trimiți un mesaj.
Eu: Ok. *mă uit ciudat*
Trimit un mesaj lui Thomas: "Heei, sunt Tamara. Ce faci ?"
După câteva minute: "Am rugat-o pe Sara să-ți de-a numărul meu să te întreb... Mai vrei să ieşim ?"
Eu: "Ăm.. sigur, dacă poți mâine pe la 14:00."
Thomas: "E ok, merg eu mâine la tine."
Eu: "Bine."
Apoi nu mai spune nimic..
Sara: Deci mâine te vezi cu Thomas.. *îmi zâmbeşte pervers*
Eu: Da, mă văd cu el. Ce-i ? *râd*
Sara: Nimic, nimic.
Sună telefonul ei...
Sara: Alo.
Paula: Te-am sunat să-ți spun că seara asta nu dorm acasă, ne vedem mâine după masă. Să-i spui şi Tamarei. Pupici!
Sara: Bine, pupici!
Eu: Păi.. ce zici, dormi seara asta la mine ? Am o idee.. facem noapte albă. Cea care adoarme prima va fi făcută pe față cu muştar.
Sara: Perfect. O sun pe mama şi-i spun şi ceva de schimb îmi dai tu.
Ora 00:00
Eu: Ioii mor de somn, mai ales că astăzi n-am dormit îndeajuns de la aniversarea ta.
Sara: Dapoi eu, mi se închid ochii ca la Tom, cred că o să mi lipesc cu bandă scoci.
Eu: Hai să pornim televizor, poate nu adormim..
Sara: Bine..
Ora 00:21.. Sara a adormit.. Perfect.
I-am făcut buzele, sprâncenele şi nasul cu muştar, dimineață când o să se trezească o să moară de râs. Acum mă culc şi eu..
Dimineață, ora 11:41..
M-am trezit înaintea Sarei, dar nu m-am uitat în oglindă..
Se trezeşte..
Eu: Mor de râs, uită-te în oglindă.
Sara: Mor eu de râs, de ce ai şi tu muştar pe față ? *se râde ca nebuna*
Eu: Ce ? Tu ai adormit.. *se gândeşte*
Sara: Ştiu, dar eu nu m-am trezit să-ți fac fața.
Eu: Atunci...

Bobocii ☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum