Capitolul 18- Max este un scump

33 2 0
                                    

Nadia: A venit la noi unchiul Edy cu Maaax!
Edy este fratele tatei, tata are 37 de ani, Edy este mai bătrân ca el, are 41. Unchiul Edy are un băiețel de 1 an şi câteva luni, Max, verişorul nostru. Şi el locuieşte aici în Londra. Soția lui e plecată pentru câteva săptămâni în Italia la al doi-lea fiu al lor, Seby, tot verişorul nostru. Acolo este el la facultate, are 18 ani.
Tata: Edy, ce faci omule ? *se îmbrățişează amândoi*
Eu: Pot să stau cu Max ? *zâmbesc*
Edy: Sigur.
Mama: Bună Edy, ce gând te aduce pe la noi ?
Îi lăsăm pe ei în bucătărie să povestească şi eu îl iau pe Max în brațe şi urc cu Nadia sus în camera mea. Max este un verişor foarte dulce şi scump, are ochii albaştrii ca mama lui şi este un băiețel foarte prietenos. Ba chiar mai mult îi place să facă plimbări în brațele oamenilor, merge la oricine, nu este mofturos.
I-am pornit televizorul, i-am dat o grămadă de ursuleți de pluş şi ne-am jucat cu el. Apoi l-am luat în brațe cu gândul să-l leagăn că poate o să adoarmă. Zis şi făcut, mi-a trebuit doar câteva minute şi mi-a adormit în brațe. L-am aşezat cu grijă pe perna mea cea moale, l-am învelit cu o păturică, iar apoi am pus plapuma în jurul lui să nu se întoarcă să cadă.
Cât timp a dormit Max o oră şi ceva am mers şi noi jos la ei. După ce s-a trezit iam dat ceva să pape iar apoi ne-am mai jucat puțin cu el şi peste câteva ore au plecat şi ei acasă.
Eu: Max, este un copil atât de adorabil, într-una m-aş juca cu el.
Mama: Ştiu, de asemenea şi foarte cuminte.
E 18 şi ceva, oare cum de nu m-au sunat azi fetele ? ... Vorbesc de lup şi lupul mă sună:
Eu: Heei, ce faceți ? Cum de nu m-ați sunat toată ziua ?
Sara: Păi am fost la cumpărături cu mama şi am avut treabă în casă. Paula e dusă nu ştiu unde cu părinții.
Eu: Hai la mine.
Sara: Ok, ajung imediat.
...

Bobocii ☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum