Capitolul 48- O zi normală

23 0 0
                                    

Ne-am distrat foarte bine, am ținut-o până-n zori.
Am fost invitată la dans şi de prietenii mei şi alți elevi din liceu, de asemenea şi de Andrei. Eli a fost provocată să danseze mai multe genuri de muzică alături de Jhon.
La 00:00 noaptea s-a adus tortul cu două etaje şi cu 16 lumânări. Şi da, Eli e mai bătrână ca noi, face 16 ani. Tortul arăta foarte bine şi era de asemenea şi foarte delicios. Era din ciocolată şi fructe de pădure, frişcă şi mai multe. Unii am cerut şi a doua porție.
La 8:00 dimineața am ajuns acasă moartă de somn, am lăsat rochia să-mi cadă singură, mi-am dat jos tocurile şi m-am lăsat în pat de parcă aş fi fost leşinată.
M-am trezit la 14:00 amiaza cu câteva cearcăne pe sub ochi. Părinții făceau deja curățenie, defapt aproape erau gata. Au dat cu aspiratorul şi în camera mea, eu n-am auzit nimic, puteau să mă scoată afară cu tot cu pat.
Am mâncat ceva din frigider, am ajutat-o pe mama la ceva şi m-am dus la Sara şi Paula. Defapt dacă tot era afară cald şi frumos, am ieşit în parc.
Eu: Păi se pare că Eli chiar s-a schimbat şi aseară pe lângă faptul că a dansat şi a stat cu invitații, a stat şi cu noi. Petrecerea a fost bestială.
Sara: Ştiu şi rochia ce bine-i stătea.
Paula: Asta da petrecere.
Eu: Îl chemăm pe Raul şi Luca în parc ? Sau şi Thomas.
Sara: Luca şi Thomas sunt duşi nu ştiu unde cu familia. Cheamă-l pe Raul.
Îl sunăm pe Raul şi după o jumătate de oră apare şi el..
Raul: Va plăcut aseară ?
Eu: Normal, Eli chiar nu e o fată rea. Poate a fost la început aşa piți şi din motivul că mama ei a murit şi a rămas cu taică'su.
Dap, mama ei e moartă de când avea ea 7 ani, iar acum stă cu taică'su şi bunicii din partea lui. Din păcate taică'su nu mai vrea o altă femeie.. Nu crede că poate cineva ocupa locul primei soții...

Bobocii ☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum