Capitolul 47- La mulți ani Eli!

30 1 0
                                    

Am ajuns la petrecere.. Waw!
Totul arăta minunat şi încăperea era foarte spațioasă. Plus că erau o mulțime de elevi din liceu. Se pare că familia ei e cam bogată..
Eli, era prin mulțime. Purta o rochie albă superbă cu două dungi negre până deasupra de genunchi. În picioare purta o pereche de tocuri elegante, negre. Părul îi era creț, adică oricum aşa e părul ei natural.
Eu, îmbrăcată la fel de elegantă, purtam o rochie roşie, gen rochia Elisei. Pantofi cu mic toc şi părul bucle. Machiajul era acceptabil.
Sara era îmbrăcată într-o rochie largă, elegantă de asemene, până dedesupt de genunchi. Părul bucle şi machiaj puțin. Pantofii erau negrii, astupați la degete.
Paula, rochie verde după corp, până la genunchi, tot elegantă. Părul tot bucle şi doar ruj. Pantofii erau foarte frumoşi şi eleganți, tot negrii.
Luca, Raul şi Thomas erau îmbrăcați în pantaloni negrii fără dungă şi cămaşă. Raul, avea cămaşă albastră în pătrățele. Luca, albă simplă. Thomas, tot albă dar cu puțin negru.
Toți elevii erau eleganți şi frumoşi. Cum fiecare aveam partener sau parteneră, eu-Raul, Sara-Luca, Thomas şi-a găsit o boboacă din liceu, de la economic, Paula a fost cerută la dans de Fabio, tipul de care îi plăcea (şi dacă mă întrebați: Fabio nu avea iubită ? Eii.. păi ba da, dar n-au dus-o prea bine) şi draga noastră sărbătorită, Eli, cu iubitul ei, Jhon. Şi da, nu ştiam că Eli are un iubit.
Păi toată lumea se simțea bine, era mâncare bună, băutură bună şi muzică bună.
Raul: Am uitat să-ți spun...
Eu: Ce ? *întreb curioasă*
Raul: Arăți foarte bine. Nu vreau să audă şi Eli, daar.. eşti cea mai frumoasă! *mă sărută*
...
Fabio: Eşti foarte frumoasă!
Paula: Mulțumesc şi tu! *roşeşte*
...
Luca: Te iubesc!
Sara: Şi eu te iubesc! *kiss*
...
Jhon: La mulți ani iubito!
Eli: Mulțumesc mult! *kiss*
...
Toată lumea în cor: La mulți ani Eli!!!
Eli: Mulțumesc tuturor! *răspunde emoționată*

Bobocii ☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum