Bölüm 1

213 37 12
                                    

Yaklaşık 10 dakikadır elimdeki ayakkabı kutusuna bakıyordum.Ebru Teyze elime tutuşturup gitmişti.Oğlu olacak Volkan ise sadece bir mesajla benden ayrılmıştı.Gelip konuşmaya bile tenezzül etmemişti.Annesiyle onda kalan ayakkabılarımı göndermişti.Bunu bana nasıl yapardı?
"Bana bana Bihter'ine" diyesim geliyordu.

Tamam yani bir Bihter değildim.Ama o da Behlül değildi.Hatta sorumsuz sümüklünün tekiydi.Benim gibi güzel bir kızın yanına yakışmıyordu.Ama ne demişler?Gönül bu ota da konar,Volkan'a da.

Sakin ol,Asya.Sen Bihter Ziyagil'sin kendine gel.
Amannn,ne diyorum ben.Sanırım terk edilmek başıma vurdu.

Evet,ben buyum.Bir öküz tarafından terkedilen Asya.
Asya Taşer.Sarışın,beyaz tenli,mavi gözlü bir kızım.18 yaşında Ygs/Lys mağduru bir kız.Çok bilinen bir özel üniversitede Beslenme ve Diyetetik kazandım.Ve üniversitenin sitesinde şu yazıyı gördüm.
"Üniversitemizi kazanan öğrencilere başarılar,babalarına bol para diliyoruz."

Zaten babam üniversitenin fiyatını duyunca kriz geçirdi resmen.Yıllık 32.000 lira.Ve ben sadece %50 burs kazanabildim.Babamın tepkisi şu oldu:

"Kızım 4 yılda 64.000 lira para vereceğime sana iş kurayım daha iyi."

"Erkek peşinde koşacağına iyi bir üniversite kazansaydın ya." demişti annem.
Ne erkek peşinde koşması anne?O Volkan öküzü peşimde koşmuştu ve millet günde 200 soru çözerken ben onla geziyordum.Bak Volkan deyince yine sinirlendim.

Bunun intikamını alacağım.Ben de onun tişörtlerini götürüp yüzüne mi fırlatsam?
Ama ben de tişörtü yok ki.Ah,keşke bir tişörtünü araklasaydım.Bir daha sevgilim olursa mutlaka yapacağım bunu.

Hırsla telefonu elime aldım.24 kere aramıştım,açmamıştı.Daha sonra da kapıma velisini göndermişti.Pislik şey!

25.aramamda başarılı bir sonuç aldım.Gerçi çok da başarılı sayılmaz!
Annesi çıkmıştı telefona.

"Asya neden sürekli arayıp duruyorsun?"
Keyfimden!

"Volkan nerde?"

"Uyuyor.Niye aradın?"
Uyuyor mu?Sütünü de içmiştir bu.

"Uyanınca beni arasın."
dedim yavaşça.Çok sinirliydim ama sinirimi Ebru Teyze'ye göstermek istemiyordum.Sonuçta onun bir suçu yoktu.Davar gibi bir oğlan doğurmak dışında!

"Oldu prenses!Kızım yürü git işine bir daha da arama,ağzımı bozdurma." diye bağırdı.

"Bozsana hadi." diye bağırdım.Gerçekten ne söyleyeceğini çok merak ediyordum.

"Seni gidi gerizekalı.Kapa şu telefonu!" dedi ve telefonu kendi kapattı.Hayır,hem kapat diyo,hem kendi kapatıyo kadına bak!

Ha bu arada,ağzımı bozacam dediğinde okkalı küfürler bekliyordum.Duyduğum şey "Gerizekalı" oldu.
8 yaşındaki kuzenim Yağız böyle yapardı."Şimdi küfürleri saydırcam sana" deyip "Salak,mal" falan derdi.
Ne yaparsın işte.Volkan'ın annesinden de bu beklenir!

Telefonumun çalmasıyla bu düşüncelerden sıyrıldım ve ekrana baktım.
"Çılgın Balinam" arıyordu.En yakın arkadaşım Hande,geçen yıla kadar kilolu biriydi.Onu telefonuma bu şekilde kaydetmeme alınmış,16 kilo vermişti."Çılgın Balinam" olmuştu "Çılgın Sülünüm".Ama rehberimde ismini değiştirmedim.

"Efendim?" dedim boğuk bir sesle.

"Ooo Asya Taşer bugün çok kibar,hayırdır?" dedi alaycı bir sesle.

"Çünkü Asya Taşer bir at sineği tarafından terkedildi.Lanet olası!"

"Aaa gerçekten mi?" dedi Hande şaşkın bir sesle.

"Yok,kamera şakası.Kamera da odanın tavanında." Tavana baktığına emindim.

"Yaa tamam pardon.Nasıl oldu peki?"

"Hande boşver ya hatırlatma.Neden aradın beni?"

"Yaarın lunaparka gidiyoruzz." Cümleyi çocuklar gibi uzatarak söylemişti.

"Nerden çıktı şimdi bu?"

"Mete'yle gidecektik sen de gel istedik." Handeyle Mete 4 aydır sevgiliydi.

"Ya şimdi aşk yumağı olacaksınız,ben de öyle durucam sap gibi.Olmaz ya siz gidin."En sevmediğim şey çiftler arasında 3.kişi olmaktı.

"Lütfenn." diye fısıldadı.

"Gelmem.Ben yarın tüm gün yatacağım." dedim homurdanarak.

"Sanki hiç yapmadığın şey.Kızım zaten bütün yaz yattın.Bari yarın gel.Hani bu yaz "sosyal" olacaktın?"

"Ben her yaz öyle diyorum.Gezeceğim,eğleneceğim diyorum bir bakıyorum yaz bitmiş ben hala yataktayım.Neyse tamam gelirim.Bir insan içine çıkalım değil mi?"

"Evet evet." Geleceğim için mutlu olmuştu.Yani sesi öyle geliyordu.

"Ama gondola asla binmem.Duydun mu?"
dedim biraz bağırarak.

"Bakarızz.Yarin 2'de buluşuruz.Bayy." dedi ve kapattı.

Gıcık!Kesin yarın beni zorlayacaktı gondola binmem için.Ama asla binmeyecektim.Her şeye evet,ama gondola hayır!

Sıkıntıyla iç çekip terkedilmiş kız depresyonu için uygun ortamı hazırladım.
Pijamalar,ev topuzu ve Nutella...

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)


KOKARCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin