Hande şaşkın bir şekilde bana ve yanımdakine bakıyordu.
"Bu kim?" diye sordu Hande.Babam Hande babam!
"Bilmiyorum.Tanımıyorum." diye mırıldandım.İçimden gitmesi için dua ediyordum.Ama gider mi hiç?!
"Ben Can.Yanınızdaki insan görünümlü Kokarca'nın mağduruyum." dedi gıcık bir şekilde.
Demek adı Can'dı.3 harfli seni!!!
"Asya ne oluyor?" diye sordu Mete şaşkınlıkla.
"Asya mı?Kokarca bu kokarca.Hatta Asya Kokarcası.Üstüme kustu pislik.Hem de 2 kere!
"Kes sesini." diye kükredim.
"Biraz midem bozuktu gondol da sallayınca kustum." diye açıklama yaptım."Evet evet midesi bozuk.Yediklerini fazlalaştırıyormuş." dedi "Mağdurumuz" alayla.
"Karışma.Git burdan." diye bağırdım.
Hande ve Mete bizim kavgamızı takmıyorlardı.
"Madem korkuyorsun binmeseydin be Asya!"
dedi Mete bana acıyarak."Korkmuyorum dedim size sadece midemden rahatsızdım o kadar." diye bağırdım.Çok sinirlenmiştim.
"Siz gidin ben biraz tek takılacağım." dedim.Hande'yi de Mete'yi de görmek istemiyordum.Her şey onlar yüzünden olmuştu.
"Asyaa yapma böyle." dedi canım arkadaşım(!)
"Hadi gidin.Yalnız kalmak istiyorum."
"Israr etme Hande hadi gidelim." dedi Mete Bey.
"Osror otmo Hondo hodo godolom."
Salak!İşime geliyor demiyor da!"Tamam ama ara beni."
"Ararım." dedim yavaşça.
Hande bana sarılıp öptükten sonra Mete'nin koluna girip gitti.Lanetler!Mutlu aşıklar!
Sesi büzüşecesiler!Onlar gitti diye rahatladım.Ama başımdaki diğer belayı unutmuşum.Yürümeye başladığımda peşimden gelmişti.
"Hey! Nereye gidiyorsun?"
"Sanane?İstediğim yere giderim." dedim.
"Yok ya! Üstüme kus sonra da git oh ne güzel!" dedi.
"Ne yapmamı bekliyorsun?Ayaklarına falan mı kapanayım?Git başımdan!" diye tısladım.
"Yoo istersen bana yeni bir pantolon alabilirsin." dedi sırıtarak.
"Pışıkk." dedim sağ gözümü aşağıya çekerek.
"Kardeşimden beter hareketlerin var.Kardeşim 10 yaşında bu arada."
"Tamam kes."
"Makas ver de keseyim.
Bak seni taklit ettim nasıl oldu?" dedi gülerek."Bok gibi.Karşımda sırıtıp durma.Hadi git şimdi!" dedim sakin olmaya çalışarak.
"Tamam gidiyorum.Belki yine karşılaşırız ne dersin Kokarca?"
''Hiç sanmıyorum.'' diye mırıldandım.
Lunaparktan çıkıp eve doğru yürümeye başladım.Şu son 2 gün benim için çok kötü geçmişti.Volkan salağı tarafından terk edildikten sonra başıma gelenler beni yormuştu.Eve gider gitmez uyumayı düşünüyordum.
Eve geldiğimde annem yine televizyonun başındaydı.Bu sefer izdivaç izliyordu.
''Çay iç,çay iç'' diye bağırıyordu.
Bunlara şahit olmak istemediğimden sessizce odama girdim.Üzerimdeki ''kötü kokan'' pantolonu çıkardım.Altıma rahat bir şort giydim.Yatağıma uzandıktan 5 dakika sonra telefonum çaldı.''Çılgın Balinam'' arıyordu.Telefonu açar açmaz konuşmaya başladı.
''Asya iyi misin kuzum?'' Hııı çok iyiyim koyunum(!)
''İyiyim'' diye fısıldadım.
''Kusura bakma ben sadece makara yapıyordum,gurur yapıp gondola bineceğini nereden bilebilirdim?'' dedi
''Tamam Hande,önemli değil.Şimdi kapatıyorum,biraz başım ağrıyor.Görüşürüz.'' diye başımdan savmaya çalıştım.
''Dur dur.Kayıt yapmaya gideceğinde ben de geleyim mi?'' diye sordu.
Ah ben onu tamamen unutmuşum!!! 3 gün sonra üniversite kayıtları başlıyordu ve benim de kayıt yapmam gerekiyordu.
''Bakarız ya daha 3 gün var ,konuşuruz sonra.Hadi kapatıyorum.'' dedim ve kapattım.
Daha sonra bugün yaşadıklarımı düşündüm.
Bir kere çocuk çok abartmıştı.Yani alt tarafı kusmuk!Belki de ben kaba davranmıştım,özür dilemeliydim ama şirinlik yaparsam kurtulurum sandım.Ve kendi adıma bir ilki gerçekleştirmiştim!Konuşmaya bile cesaret edemeyeceğim kadar yakışıklı birinin üzerine kusup onla kavga etmiştim.Bana alkışşş!!!
Çok da pişkin bir çocuktu.Bir de ben niye çocuk diyorsam 20 yaşındaki insana(!) Gerçi kızlar erkeklerden hep böyle bahsederler.15 yaşındayken de ''çocuk'',25 yaşındayken de.
Hayır,yani ne olmuş?Alt tarafı yer kavgası yaparken kucağına düştüm,2 kere de üstüne kustum,sonra da haklıymış gibi üste çıktım.İnsanlık hali!
Açlıktan midem bulanıyordu.Bir koşu mutfağa gidip bir şeyler yedikten sonra pijamalarımı giydim.Daha sonra da kimseyi düşünmemeye özen göstererek uykuya dalmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKARCA
HumorHayatında ilk defa gondola binen Asya yanındaki erkeğin üzerine kusar.Bu erkek ona bir lakap takar. "Kokarca." Üniversiteye yeni başlayan Asya bu erkekle aynı üniversitede okuduğunu ögrenir. Peki Asya bu çocukla ne maceralar yaşayacak?