Bölüm 19

19 3 0
                                    

Gözümü açtığımda yerde değildim.Yumuşak bir yerin üzerindeydim.Etrafımda 3-4 kişi vardı.Ayıp yani,ben koşu bandının üzerinden düşmüşüm,kafamı çarpıp bayılmışım,etrafımda sadece 3-4 kişi! Olacak iş değil.

"Uyandı uyandı." dedi tok bir erkek sesi heyecanla.

"Nerdeyim ben?" diye mırıldandım.Aslında nerde olduğumu çok iyi biliyordum.Paris'te olacak halim yok ya!Spor salonundaydım.Ama dizilerde öyle olur ya ben de denemek istedim.

Tabi atladığım bir konu vardı.Dizide kız böyle söyledikten sonra yanındaki erkek(genelde onu seviyor olurdu)
"Merak etme,bir şeyin yok." diyip elini tutardı.

Benim yanımdaki öküz başlı antilop ise her zamanki gibi cıvıktı!

"Beyaz Saray'da." dedi alayla.

Seviyesiz!Espri yapmayı beceremeyen öküz!

Ben kızı buraya getirdim,benim yüzümden düştü demiyor,gevrek gevrek gülüyordu!

"Geçmiş olsun."diyerek çıktı odadakiler.Sanırım buranın sağlık görevlileriydiler.

"Öldüm sandım." dedim hışımla.Gerçekten de yere düşüp gözlerim kararınca öleceğimi sanmıştım.

"Ama ölmedin.Eh sen de haklısın tabi,gözünü açıp ilk beni görünce öldüğünü sanman normal.Benim bu yakışıklılığım karşısında kendini cennette sandın." dedi Can.

Iyy,egolu pislik!Senden olsa olsa zebani olur be!

"Aksine cehennemde sandım." dedim yüzümü buruşturarak.

"Hı hı.Öyledir kesin."

Konuyu değiştirme ihtiyacı hissettim.Onu olan kızgınlığımı dile getirecektim.

"Senin yüzünden herkese rezil oldum." dedim ellerimle yüzümü kapatarak.Hala beni yatırdıkları yerde uzanıyordum.

"Ovv!Kızımız jet sosyeteye rezil oldu.Okula metrobüsle gelen kızımız!" dedi alayla.

"Sanane benim metrobüsümden?" diye cıyakladım.Bu Tarz Benim Ayşegül mode:on

"Uff hadi kalk daha spor yapacağız." dedi elimi çekiştirerek.

"Saçmalama ya.Kafamı çarptım ben.Dinlenmem gerek." dedim elimi kurtararak.

"Ya hadi.Beni zor kullanmak zorunda bırakma."

"Canım sen çok Arka Sokaklar izlemişsin ya."
Şu anda iğrenç bir üslupla konuştuğumun farkındaydım.

"Kalkıyor musun?" dedi dişlerinin arasından.

"Hayır."

Birden üstüme geldi ve beni aniden kucakladı.Şaşkınlıkla ona vurmaya başladım.

"Ohaaa!Pis sapık indir benii!" İçimdeki sürtük ortaya çıkmıştı yine.

"Nee?Bir sapık olmadığım kalmıştı,o da oldu." dedi gözlerini devirerek.

"Ya indirsenee." diye cıyakladım.

"Senin miden harbi yediklerini fazlalaştırıyormuş.Dana gibisin.Belim kopacak şimdi." dedi Cancık.

"Ben kilolu değilim,benim kemiklerim iri." dedim sakinlikle.Konuşmam sakin olsa da içimden ona saydıdıyordum! Zaten ben içten saydırmayı çok severdim.İyi ki akıl okuyan bir cihaz falan yoktu.Yoksa boku yerdim!

"Oha sen harbi çok ağırsın ya!"

"İndir o zaman beni." dedim ters ters bakarak.

Allah'ım,çok yakışıklıydı!Keşke başka şartlarda tanışsaydık ve bu kadar gıcık olmasaydı!O zaman kesin üstüne atlardım!
Her ne kadar namuslu olsam da,içimde böyle bir taraf da vardı.Bence bu bana özgü bir şey değildi,her kızda vardı ama benim gibi saklıyorlardı!

"Çok mızmızsın." dedi yüzünü buruşturarak.

Spor salonunun revirinden çıkarak aletlerin bulunduğu yere doğru yöneldik.Daha doğrusu o yöneldi.
Ben onun kucağında olduğumdan!

Spor aletlerinin bulunduğu yerin girişine geldiğimizde panikle konuşmaya başladım.

"İndir beni indir.Hadi müsait bir yerde indir."

"Müsait bir yerde mi? Metrobüsten mi iniyorsun kızım?" dedi atarla.

"Ayy kara cahilll!O metrobüste değil minibüste olur canım." dedim alayla.

Beni aniden kucağından indirdi.Bu ani hareketi o kadar beklemiyordum ki az kalsın yere kapaklanacaktım.

"Ben de seni küt diye bırakırım canım."

İçeri yürüyüp bir alete yöneldi.Onun yanına gittiğimde bir kız da geldi.Kumral,uzun boylu bir kızdı.

"Can,kaç gündür yoksun?" dedi kız elini Can'ın omzuna koyarak.

"Evet bazı insanlarla uğraşmak zorundayım da." dedi bana bakarak.

Aaa ne münasebet!Hiç de uğraşmak zorunda değilsin.

Kız ellerini göğsünde birleştirek beni süzdü.

"Bu kim?" diye sordu başıyla beni işaret ederek.

"Bir arkadaş.Hadi sen şimdi git ben ararım seni." dedi Can.

Kız oflayarak uzaklaştı.Bana vir şey dememesine rağmen bu kızı da sevmemiştim.Gerçi şu aralar kimseyi sevemiyordum!

"Senin çevrendeki kızların hepsi böyle gıcık mı?" diye sordum Can'a

"Evet en başta da sen."

"Laf mı soktun yani?" Pehhh!

"Off,bütün enerjimi alıyorsun.Benim gibi neşeli bir insanın bile moralini bozabiliyorsun.Öyle bir kızsın yani!" dedi bıkkınlıkla.

"Daha iyi." dedim omuz silkerek.

"Her an sırıtmak iyi bir şey değil."

"Çevremdeki kızlar böyle işte.Çok konuşan,her şeyi becerdiğini sanan,"ay yok ben doğal sarışınım" triplerine giren kızlar."

Bu lafı bana söylemişti.Ama ben doğal sarışındım.

"Ben gerçekten doğal sarışınım." dedim.

"Ben de kamyoncu Mehmet abi.Memnun oldum Kokarca."

Bana bugün ilk Kokarca diyişiydi!










Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOKARCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin