Bölüm 5

89 29 6
                                    

Sabah erkenden kalktım.Bugün yeni okuluma kayıt olmaya gideceğim için çok heyecanlıydım!Üniversitenin çok iyi olduğunu söylerler,insanın hayatında yeni bir dönemin başlayacağını söylerler.Gerçi ben liseye de büyük hayallerle başlamıştım.Çok güzel olacağını söylüyorlardı.Hatta itiraf edeyim,böyle dolaplı,güzel spor salonu olan bir okul hayal ediyordum.Ve en bombası da lisede kurt adam,vampir falan var zannediyordum.Belki de dolabıma not koyarlar diye düşünüyordum.Ama gördüğüm tipler beni üzdü.''Biz büyüğüz.'' havasındaki 12.sınıflar,geçen sene de bizimle dalga geçilmişti diye düşünüp bize saldıran 10.sınıflar... Lise berbat bir yerdi ve çok sıkıcıydı!

İnşallah üniversite de öyle olmaz!Yoksa bütün umutlarım boşa çıkar.Yani tamam kurt adam falan olmasa bile bari düzgün tipler olsun.Güzel bir üniversite hayatı yaşayayım bana yeter!

Klasik tarzımın dışına çıkmayarak pantolon,T-shirt kombini yaptım.Mahmut Abi durumundan dolayı hafif de makyaj yaptım.Çantamı da alarak evden çıktım.Okula yalnız gidecektim,Hande'yle aram hala düzelmedi.Daha doğrusu ben düzeltmek istemedim.Biraz yalnızlık bana iyi gelebilirdi.

Okulla ilgili aklımda bazı sorular vardı.Özel okul olduğu için paralı gelenler olacaktı.Tamam ben de paralı gideceğim ama bursum var.Tamamen paralı gelecek olanlar havalı olurlar mıydı?Okula son model arabayla gelip cool takılırlar mıydı?Yok canım,onlar sadece dizilerde olurdu.Gerçek değildi ki.

Kampüsü bulana kadar canım çıkmıştı.Yanlış yerde inmişim,bir sürü yol yürümek zorunda kaldım.Neyse ki,hedefe ulaşabilmiştim.Kampüsü görünce ağzım açık kalmıştı.Çok büyüktü.Ve bahçesinde yemyeşil çimler vardı.Sanırım bir an önce üniversiteye başlamak istiyordum.Büyük bir mutlulukla içeri girdim.Bugün kayıtların başladığı ilk gün olduğundan bahçe kalabalıktı.Ama herkes ya tek gelmişti ya da arkadaşıyla.Babam da benimle gelmek istemişti ama kabul etmemiştim.İyi ki de etmemişim!Yoksa rezil olacaktım.Gerçi babamla gelseydim kaybolmayacaktım,arabamızla geleceğimiz için daha erken gelecektik.Ama olsun!İlk günden çocuk damgası yiyen kız olmaktansa minibüslerde,metrobüslerde çürüyen kız olmayı tercih ederdim!

Imm sanırım diziler gerçeği yansıtıyordu.Çünkü dizilerdeki zengin kızlar ve erkekler buradakilerin aynısıydı.Elbise giyinmişler,altına topuklu ayakkabı(en az 10 cm).Yüzleri desen badana mübarek!Kızın yüzüne sürdüğü fondötenle babamın siyah kunduralarını boyardım,o derece.Aynı zamanda yaşlarından çok büyük görünüyorlardı.Sanki 30 yaşında gibiydiler.Bunu isteyerek yaptıklarını çok iyi biliyordum.Şimdi 20 yaşındalar ağır makyaj yaparak 30 gibi gösteriyorlar,30 yaşındayken de 20 gibi göstermeye çalışacaklar.Ah şu hemcinslerim!

Birkaç kişinin peşinden giderek kampüse girdim.İçi de çok güzeldi.İçi de dışı da bir!

Nereye gideceğimi bilmez bir şekilde dolanırken gördüğüm esmer kıza kayıt işlemlerinin yapılacağı yeri sordum.Bana dışarı çıkıp yan binaya girmemi söyledi.Kibar bir şekilde teşekkür ederek yanından ayrıldım.Çok kibar bir insandım(!)Üstüne kustuğum kişiden özür dilemezken,bir şey sorduğum kişiye teşekkür ediyordum.Ama adamına göre değişiyordu.Aman neyse,güzel okuluma kayıt yaptırmaya gelmişken o salağı niye aklıma getirmiştim ki?

Dışarı çıkıp yan binaya doğru yola koyuldum.Tam içeri gidecektim ki biri bana dokundu.Sarışın bir çocuk:

''Kayıt yaptırmaya mı geldin?'' diye sordu.

''Evet.'' dedim nerden anladın diye sormamak için kendimi zor tutarken.Acaba lisedeki gibi çömez ayrımı mı vardı?Hayır hayır belki de bu binada sadece kayıt yapılıyordu.Öyle olmalıydı.

Ya ben ne muhteşem bir kızım,kendi kendime tez üretip sonra kendim çürütüyorum!Eh Asya Taşer olmak bunu gerektir!

Kendi kendimi egoladıktan sonra elime tutuşturulan kağıda baktım.''Ön Kayıt Formu'' yazıyordu üzerinde. Offf,ön kayıt,arka kayıt derken yorulacaktım bugün. Ay bak espri de yapabiliyorum,gerçekten çok mükemmelim!

''Bunu doldur sonra da içeri ver.'' dedi sarışın çocuk.Biraz havalı bir tipti.

Eğilmiş ön kayıt formunu doldururken biri formu elimden çekti.Şaşırmış bir şekilde kafamı kaldırdım.Ve daha konuşmaya fırsatım olmadan şu cümleleri duydum:

''Hayırdır Kokarca düşecek bir kucağa mı ihtiyacın var?''




KOKARCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin