"Abi nerdesiniz ya?" dedi Barış.
"Ne oldu bücürük,yolunu mu kaybettin?" dedi sürtük Özden alayla.
"Sanane ya?" dedim sinirle.Ona söyleyecek bir yalan arıyordum.
"Ben yolu yanlış tarif ettim,o yüzden sağa saptık.Benim hatam." dedi Can bütün suçu yüklenerek.Günah keçim benim!
"Eee motosiklet nerde?" diye sordu Barış.Aha!Soru beklemediğimiz yerden gelmişti.
"Orda bıraktık." dedim panikle.
"Neden?" diye sordu Özden kaşlarını kaldırarak. Bok var,ondan!
"Çünkü kaza yaptım.Kokarca'ya sağa çekmesini söyledim,motosikleti alınca da kaza yaptım." dedi Can hızlıca.Çok hızlı yalan söylüyordu.Ondan asla böyle bir performans beklemezdim.
"Uğursuz kızla yola çıkarsan böyle olur." dedi sürtük!
"Sürtükle yola çıkmaktan iyidir" dedim öfkeyle.Bana uğursuz dediğinde kendimi tutamamış ve hep düşündüğüm şeyi söylemiştim.Ona "Sürtük" demiştim.
"Yolarım seni sarı çıyan." diye bağırarak üstüme atılıp saçımı çekmeye başladı.
Ben de boş durmayıp bir tokat patlattım.Tırnaklarımı dün kesmiştim.Yoksa yüzüne geçirirdim.Ya da geçirmezdim.Sonra gider,darp raporu falan alır uğraş dur!
Saçımı öyle bir çekiyordu ki kökünden koparacak sandım! O saçını bağladığı için benden 1 adım öndeydi!Ayrıca kibar görünmesine ve konuşmasına rağmen hayvan gibi gücü vardı.
İçimden "Hayvan gibi şiy yapıyosunuz!" deme isteği gelse de bu isteği bastırdım.En sonunda Barış ve Can bizi ayırdı,ben de rahatladım.Resmen dayak yiyordum çünkü.Her ne kadar Özden'e tokatlar patlatsam da o saçımı çektiği için beni dövmüştü.
Can beni,Barış da Özden'i tutunca artislik yapmaya başladım.
"Bırak beni ya.Şuna gününü göstereyim." diye cırladım.Halbuki bıraksa göt gibi ortada kalırdım!
Özden de "Öldürürüm seni." diye bağırıyordu.Nah!
Can sinirle kolumu çekti."Yeter,kes şunu."
"Ben Kokarca'yı götürüyorum,Barış sende burayı hallet." dedi Can beni çekiştirerek.
Biraz ilerledikten sonra kolumu bıraktı ve cıvık haline geri döndü.
Çok bile dayanmıştı!"Bildiğin dayak yedin Özden'den." dedi gülerek.
"Hiçte bile.Patlattığım tokatları görmedin herhalde." Vayy,kafiye yapmıştım.
"Vallaha benim gördüğüm Özden'in senin saçlarını yolması.Benim bildiğim kız kavgasında saçı ilk tutan kazanır."
"Beni tutmasaydın gösterecektim ona gününü." dedim yalan söyleyerek.
"Tabi tabi.Dayağı yiyip aşağı oturacaktım demiyorsun da."
"Çok kibarsın." diye tersledim.
"Öyleyim.Bu arada yarın günü köleliğe başlıyorsun.İlk olarak spor salonuna gideceğiz." dediğinde şok geçirdim.
"Sen spor yapacaksın değil mi,yani ben yapmam." diye kekeledim.
"Yoo,sen de yapacaksın." dedi rahatça.
"Ben zaten zayıfım." diye hava attım.Can da kilolu değildi,ama olsun!
"Spor zayıflamak için değil,fit olmak için yapılır." dedi gözlerini kısarak.
"Ama sen ve senin gibiler sporun zayıflamak için yapıldığıcı sanar.Bir de yiyip yiyip kilo almadıklarını iddia ederler ki bunu kızların yanında söylerlerse dayak yemeleri çok yüksektir." dedi.
"Sen nerden biliyorsun kızlar hakkındaki bu şeyi?"
"Tecrübe diyelim."Göz kırptı!
Iyy,senin tecrüben batsın!
"Neyse uzatma.Yarın sen de spor yapacaksın.Ona göre giyin!Şimdi seni eve bırakacağım için evini öğrenmiş olacağım,yarın seni alırım."
Sen yarın görürsün,spor salonunu,uygun giyinmeyi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKARCA
HumorHayatında ilk defa gondola binen Asya yanındaki erkeğin üzerine kusar.Bu erkek ona bir lakap takar. "Kokarca." Üniversiteye yeni başlayan Asya bu erkekle aynı üniversitede okuduğunu ögrenir. Peki Asya bu çocukla ne maceralar yaşayacak?