Bölüm 13

33 8 1
                                    

Basın sözcüsü Barış hemen konuştu.

"Hoşgeldin Asya.Bak bu da grubumuzun diğer üyesi Can."

Ne,grubun diğer üyesi mi? Bir bu eksikti! Şimdi ne yapmalıydım?
Onu tanıdığımı söylemeli miydim?Yoksa yeni görmüş gibi davranmalıydım?

Yok yok,tanıştığımızı kesinlikle söylememeliydim.O zaman nerden tanıştığımızı sorarlardı.Bir yalan uydurmaya çalışırdım.Ama o Arıza Çocuk hemen söylerdi.
Neyse,yine de hiç tanışmıyoruz gibi davranmalıydım.

"Merhaba." dedim elimi uzatarak.Mümkün olduğunca yüzüne bakmamaya çalışıyordum.

"Merhaba Kokarca."

Hiii,hay lanet olası!Beni rezil ediyordu.

"Kokarca mı? Ne alaka?" dedi Özden salağı.

"Asya demek istedi." diye toparlamaya çalıştım.Ama durur mu!

"Yoo gayet de Kokarca dedim." diye atladı Can Bey.

"Siz tanışıyor musunuz?" diye sordu Barış.

Can "Evet" diyince yüreğim hopladı,eğer anlatırsa rezil olacaktım.Özellikle de Özden'e! Ben sırf ona gücümü göstermek hiç bilmediğim bir yere,bana göre çok sayılabilecek bir para verip gelmiştim,Can beni onun yanında küçük düşürecekti.

"Tanışıyoruz ama nerden tanıştığımızı şimdilik söylemeyelim.
Değil mi Kokarca?" dedi Can.

"Eevet." diye kekeledim.Anlatacak diye çok korkmuştum.

"Ben hala soruma cevap alamadım.Neden ona Kokarca diyorsun?" dedi Özden ve bana döndü.

"Yoksa Asya ter mi kokuyor?Hayır,bilelim de ona göre davranalım." dedi Özden sürtüğü alayla.

"Alakası yok.Bu ikimizin arasında bir şey.Sen karışma." dedim gözlerimi kısarak.

Aslında kurduğum cümle çok mantıklı değildi.Ama kendimi savunup Özden'i susturmuştum.

"Ona ilk ben Kokarca dedim,sadece ben diyebilirim.Onunla bu konuda dalga geçmeyin." dedi Can.

"Amann tamam be." dedi Özden omuz silkerek.

Öyle susarsın sürtük!

"Bugün motosiklet becerilerini göreceğiz." dedi Barış.

Ben hayatımda motosiklete binmemiştim bile!

"Motosiklet mi süreceğim?" dedim gözlerimi büyüterek.

"Ne oldu korktun mu?" dedi Özden gülerek.

"Ne korkması be?" (Az sonra altına edecek.)

"Yoksa motosiklet sürmeyi bilmiyor musun? Ah canımm." dedi sürtük ve yanındaki kızla birlikte gülmeye başladı.

"Tabi ki biliyorum."
Salak Asya! Dilini eşek arısı sokasıca Asya! Uçurumlardan yuvarlanasın Asya!

"O zaman yarışa ne dersin?" dedi Özden tek kaşını kaldırarak.

Hayır de Asya hayır de!
"Olur." Mal!Katıksız mal!

Gaza gelmekten nefret ediyorum!Nefret!

"Tamam o zaman.Motosikletini niye getirmedin?"

Aynen Özden.Devam et Özden! Sanki motosikletim var da getirmiyorum!Benim olsa olsa 3 tekerlekli bisikletim olur!

"Bana sadece buraya gelmemi söyledin nerden bilebilirdim?" dedim üste çıkarak.

Özden gözlerini kısmış bana bakıyordu.

"Benim motosikletime gel." dedi Can hınzırca gülerek.

"Olmaz öyle şey." dedi Özden sesini yükselterek.
"Ben senin motosikletine geleyim.Asya da Ömür'le yarışsın."

Ben de bu sırada Ömür'ün hangisi olduğunu anlamaya çalışıyordum.Dayanamayıp sordum.

"Ömür hanginiz?Kız olan mı,erkek olan mı?"

"Soruya bak ya!Tabi ki de erkek olan.İki kız aynı motosiklette yarışır mı?" Sürtük iş başında.

"Sanane be?Sana mı sordum ben?" diye patladım.Daha doğrusu ben patladığımı düşündüm.

"Çocuk musun kızım sen?" diye bağırıp üstüme yürümeye başladı.

Ben de boş durmadım tabi.Ayıracaklarını bildiğim için artistlendim.

Kavga ederken birilerinin ayırması kadar güzel bir şey yoktur.Hem dayak yemekten kurtulursun hem de kendini Mike Tyson gibi güçlü hissedersin.Bir de elini kolunu tuttular mı senden iyisi yok!

"Tamam kesin şunu." Can'ın sesiydi!

"Kokarca benim motosiklete gelsin,Ömürle de Özden aynı motosiklete binsin.Hadi olay bitti,yarışacağız."

Özden alev almış gözleriyle bana baktı,sonra da hırsla motosikletine doğru yürüdü.

Can ise kendi motosikletine oturmuştu bile!

Gergin bir kavga ortamında bile bana Kokarca diyordu.Sanırım bu lakaptan asla kurtulamayacaktım!


KOKARCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin