Bölüm 18

17 1 0
                                    

O gün beni taksiyle eve bıraktığı gibi arkama bile bakmadan eve girmiştim.Onun o nemrut yüzünü görmektense!!!

Spor salonu için uygun bir şeyler giymemi söylemişti,ama ben tam tersini yapmıştım.Dar paça bir kot pantolon ve dar bir bluz giydim.Telefonum çaldığında tanımadığım bir numaranın aradığını gördüm.

"Hadi gel köle.Seni bekliyorum." Ihh o aramıştı.

"Geliyorum." diye mırıldandıp telefonu kapattım.

Dışarıda ultra lüks arabasına yaslanmış etrafı inceliyordu.O sırada mini etekli bir kıza gülümsediğini gördüm.Kızın sürtük olduğu hareketlerinden belliydi.İşaret parmağını saçına dolamış,ateşli bir şekilde sırıtıyordu.Özden 2!

"Hazırım." dedim yanıba gidip onu dürterek.

Yavaşça beni süzdü,dudağı yukarı kıvrıldı.

"Çabuk git başka bir tayt falan giy.Bekliyorum.Çabuk ol!" dedi ve tekrar kıza baktı.

"Bana emretme." diye tısladım.

"Sen benim kölemsin,unuttun mu? Bana "sahip" diyeceksin.Çabuk git tayt falan giy gel yoksa pazartesi Özden'in maskarası olursun." dedi bakışlarını tekrar bana yönelterek.

Düşününce Can'ın maskarası olmak Özden'in maskarası olmaktan daha iyiydi.

"Birazdan gelirim Sahip." dedim gıcık bir şekilde.

Hırsla eve gidip anatomimi gösteren bir tayt giydim.Uff,tayttan nefret ederdim ama mecburdum,"Sahip" istemişti!

Bluzumu da değiştirip daha bol bir bluz giydim.Dışarı çıktığımda kızlarla bakışmayı kesmişti.Kessin tabi!

"Ooo köle söz dinlemişsin.Aferin,hadi bin arabaya."

Somurtarak arabaya geçtim.Bu sırada annemin görmemiş olmamasını temenni ediyordum.

Arabanın koltukları yumuşacıktı.İçimden koltukların üzerinde zıplama isteği geçse de kendimi frenledim.Can arabaya bindi ve bana baktı.

"Kusmazsın değil mi Kokarca?" dedi alayla.

Çok komik gerizekalı!

"Kusmam." dedim ters bir şekilde.

"Bak bana iyi davran,yoksa...

Sözünü tamamlamasına izin vermedim.

"Özden'e söylersin,anladık." dedim gözlerimi devirerek.

Bu konuşmadan sonra yol boyunca bir daha konuşmadık.Spor salonun önüne geldiğimizde hemen arabadan indim.Büyük bir spor salonunuydu.Yani benim asla gelemeyeceğim türden!

İçeri girdiğimizde siyah etek,beyaz gömlek giymiş bir kız gördüm.Daha dogrusu eteğini giyneyi unutmuştu!

"Hoşgeldiniz Can Bey." dedi sulu sulu!

"Hoşbulduk." dedi Can Bey göz kırparak!Yok yok bu tam bir yavşaktı!

Spor aletlerinin olduğu yere geçtik.Her şeye o kadar yabancıydım ki!

Taş gibi çocuklar kıpkırmızı olmuş,kasları gerilerek ortaya çıkmış,büyük bir çabayla spor yapıyorlardı.Amann,ne diye bu kadar uğraşıyorlarsa!Yapacakları şeyin adı alt tarafı "baklava"ydı.!

Can üzerine sporcu atletini giyip gelmişti.Gerçekten yakışıklı görünüyordu.Kol kasları,dağınık kahverengi saçları ve kısık bakışlarıyla her kızın hayalini süsleyecek bir erkekti.

"Ee ne yapmak istersin?" diye sordu playboy.

"Sence spor salonunda ne yapmak isteyebilirim?" diye sordum alayla.Nedense içimde hep onunla dalga geçme isteği vardı.

"Tamam o zaman,koşu bandına gidelim." dedi kaşlarını kaldırarak.

"Gidelim." dedim özgüvenle.Alt tarafı bir bandın üzerinde koşacaktım,ne vardı bunda?

Meğer bok varmış!Tabi bunu sonradan öğrendim.İlk başlarda gayet iyiydi.Normal koşuyordum.Sonra biri beni gaza getirdi.

"Ohoho,bu ne ya?10 yaşındaki çocuk senden hızlı koşar?"Dedi Can.

"Daha hızlı koşarım aslında,ama bant yavaş gidiyor." Nah koşarsın Asya! Bu aralar kendime içimden küfretmeye başladım ama neyse!

"Canım onu hızlandırabiliyorsun,şu tuşlarla." Canım mı? Canını yesinler Can!

"O zaman hızlandırayım." Asya Gaz gururla sunar!

Bandı hızlandırdım.Bacaklarım ağrımıştı,ama pes edemezdim!Rezil olmak en nefret ettiğim şeydi.Buna ek olarak bir de "Can" faktörü eklenince
pes etmek imkansız hale geliyordu.

"Yavaşlasana be.Yorulacaksın,başıma kalacaksın.Hem sen kölesin,unutma.Daha başka aletlerle de spor yapacağız." dedi Can.

"Bana bişey olmaz.Senin gibi bebe değilim ben."

Ahhh!Bu son cümleyi söylememeliydim!Çünkü ne zaman hava atmaya çalışsam başıma kötü birşey geliyordu.

Ki öyle oldu!Artık bacaklarımda takat kalmamıştı,bant çok hızlı gidiyordu.Nefes nefese kalmıştım,gözlerim kapanıyordu.Bir anda bacaklarım boşaldı ve bandın üstünden kaymaya başladım.Daha sonra sırtüstü düştüm altımda sert zemini hissettim.Gerisini karanlık...

KOKARCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin