Bölüm 12

22 8 0
                                    

Ve bugün cumartesi.Yani sınavımın olduğu gün.Avrupa Birliği'ne girebilecek miyim acaba?

O gruba Özden'e inat gireceğim.Böyle ağzını yaya yaya konuşması,gözlerini devirmesi...
Gıcık!

Önce banyo yaptım sonra saçlarımı düzleştirdim.Sonra klasik tarzım gereği siyah pantolon,beyaz T-shirtü giydim.Sonbaharda olmamıza karşın hava hala sıcak!

Gideceğim yeri bilmediğim için taksiyle gidecektim.Biraz para almak için de anneme yalvarmalıydım.40 liram var,ama yetmez!

"Anneciğim bana birazcık para verebilir misin?" dedim gözlerimi kırpıştırarak.

"Niye ?" Yine soruma soruyla cevap vermişti.

"Hani dün sana dedim ya arkadaşlarımla dışarı çıkacağım.Onun için işte."

"Kaç paran var?"

"40 Tl." dedim

"Kız yeter işte.Kafe'ye falan gideceğiz dedin 40 lira neyine yetmiyor?"

Imm anneme taksiyle bilmediğim bir yere gideceğimi söylememiştim.O zaman asla izin vermezdi.

"Biraz pahalı bir kafe anne." dedim gülerek.

"Vuşş kız sen zenginlerle mi takılıyon?"

Annemle babamın yöreselliklerine hayranım.

"Ben de zengin sayılırım anne.Sonuçta sadece %50 bursluyum."

"Sen nerde zenginsi?.Amcan destek olacak bize öyle ödeyeceğiz yoksa Nah giderdin özel üniversiteye." dedi sinirle.

"Uff annee.Alt tarafı 50 liracık vereceksin yani."dedim.

"50 liracık? Asla vermem 20 lira yeter sana." dedi işaret parmağını sallayarak.

"Off.Tamam ver de gideyim bari." diye söylendim.

"Bak içecek falan içersen dikkat et ilaç katmasınlar.Sonra seni bayıltıp bir yerlere götürürler.Daha geçen gün izledim."

"Anne hadi." dedim bıkkınlıkla.

"Hesabı onlar ödemek isterse itiraz etme.Zenginler zaten bir şey olmaz." dedi sırıtarak.

Gözlerimi devirerek verdiği 20 lirayı aldım,cebime atıp çıktım.

Yazın biriktirdiğim 40 lirayı hiç harcamak istemiyordum ama mecburdum.Yeri bilsem otobüs,minibüs,metrobüs,yürüme falan derken giderdim.Taksiye bir sürü para vermek hiç içimden gelmiyordu.

Taksi eski bir fabrikanın önünde durdu.Ve tam 4.kez

"Abla burası olduğuna emin misin?" diye sordu.

40 yaşındaki adam bana abla diyordu.

"Eminim." diye mırıldandıktan sonra bana bir servet gibi gelen taksi parasını ödeyerek indim.

Kullanılmayan bir fabrikaya beni neden çağırmışlardı?

Biraz korkarak içeri girdim.İlk gördüğüm tanıdık kişi Barış oldu.
Yanında da Can vardı!

Onun burda ne işi vardı?Kesin beni takip ediyordu? Ama beni takip ediyor olsaydı benden sonra gelirdi.

Kafamda deli sorular!


KOKARCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin