Lavinia

77 3 0
                                    

Sana gitme demeyeceğim,
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar
Yanımda kal.

Sana gitme demeyeceğim,
Gene de sen bilirsin
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.

Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim,
Sende bilme, Lavinia.

...

Onca olan şeyden sonra şimdi geriye dönüp baktığımda unutmak ve sevmemek için dualar ettiğim o birçok geceye rağmen, 'iyi ki' dediğim binlerce an oldu.
Gerçekten sevmeye değer birini bulduysanız asla vazgeçmeyin, hayatınızı güzelleştiren daha da yaşanılır kılan kim ve ne varsa tutunun onlara. Bu hayat birini 'doyasıya' sevmek için gerçekten çok kısa.

Yanyana sessizce oturduğumuz saatlerden sonra nihayet artık gitme zamanı gelmişti.
Gitmeden 10 dakika önce Andy ile kalkıp hava almaya arka bahçeye çıktık. Andy çakmağı çaktı aynı anda Brandon pesimizden dışarı çıktı noldu bişey mi var iyi misin? diye sordu bana. Artık daha iyiydim ama konuşmak istemedim, içeri girdiğimizde herkes toparlanmıştı.

Arabaya bindik. Mchaelson ve Andy öne oturdu. Bu Brandon'ın yanımda oturacağı anlamına geliyordu.
Öyle yaptı, yolun yarısında Mchaelson durdu ve Andy'le beraber indiler. Arabaya bindigimizden o ana kadar konuşmamıştık.

Çantamdan önceki yaz bende kalan ve artık odamda yatağımın baş ucunda yer edinmiş olan, yanımdan ayırmadığım aynı zamanda ondan bana kalan tek şey olan hırkasını çıkardım. Bu sana ait dedim ve uzattım, yüzüne bakamıyordum.

Adımı söyledi, kısık ve sakin bir sesle.
Bi an kalbimin sesini duyacak sandım ve bastırmak istercesine elimi kalbimin üstüne koydum.
Çaktırmamaya çalışıyordum ama bu konularda gerçekten çok kötüydüm.

Elimi kalbimin üzerinden avuçlarının içine aldı ve yavaşça kendi kalbinin üzerine götürdü.
Bir an heyecandan kendi kalp atışlarımı  duyduğumu sandım. Değildi.
Yüzümü tuttu ve kaldırdı. Gözlerimin içine baktı, sonrasını zaten bu kadar net hatırlayamıyorum.
Aklımda kalansa kemiklerimi kıracak gibi sararken kulağıma bu iki kelimeyi fısıldayışı;

"Seni Seviyorum"

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin