Hep telefondaki not defterine yada Bilgisayardaki klasörlere ikiside yoksa defterlere yazmaya devam ettim bir süre wattpadi silmek durumunda kaldığım için onları parça parça toparlayarak son yazdığımdan arada yazılmayan 1-1 buçuk yılı yazmaya çalışıcam bu arada bu hikaye için yayın evi teklifi aldım her şey için teşekkür ederim. Ama kitap bitmeden hiç bir yayınlama olmayacak. İlerleyen zamana ve yaşanan şeylerin sürekli birikmesine rağmen biteceğine inanıyorum.
Benim hayat felsefem gibi "one day, maybe".15.07
Temmuzun 15i ve tercihlerimi yazma günüm. İzmir istiyorum diyordum ama aslına bakılırsa ben üniversite hayatını gezmeyi arkadaşlıkları biraz olsun umursamıyorum. Lise hayatım zaten diğer insanların bir çoğunun üniverste hayatı gibi geçti. Yani istediğim bölüm olduktan sonra Van, Hakkari, Diyarbakır bana cennet olabilir. Çünkü artık hayatımda yalnızca kariyere ve geleceğe bakıyorum anı düşünmekten vazgeçtim ara ara içime doğan eskilerin özleminden başka duygu yeşermiyor artık gönlümde.
Tercihim in yalnızca bana doğruyu öğretmesini istiyorum. Yarın bundan sonraki hayatımın ilk günü.20.07
Tercihlerime yalnızca istanbul yazdım 1 izmir tercihi haricinde. Ve İstanbul en son yazmam gereken şehirken. İçimde beni oraya sürükleyen orda olmam ona yakın olmamı söyleyen bir ses var. Kendimle boğuşuyorum. Ama hiç bir şey yapmıyorum. Yalnızca zamana bırakıyorum. Belki zaman yaraları sarar. Belki zaman içimdeki boşluğu doldurur.
İyi ol içimdeki boşluk. Hiç değilse aynı şehirde nefes alıyor olacağız.30.12.
Bu gece bir yılı daha geride bırakıyor olacağım
Okadar çok karaladım ki not defterlerine okadar çok içimi döktüm ki ve onları öylesine kendime anlatmışım ki buraya dökemiyorum artık kendimi, bunun da ötesi yazamıyor gibiyim bu hikayeyi artık. O notları buraya atar hikayeyi bitiririm sandım. Ama bunun yerine tekrar elime alıp bu hafleri yazmaya itiyorum kendimi çünkü verdiğim sözün arkasında durmalıyım. Kitabı yazmaya başladığımdan şimdiye belki de 3 -4 yıl oldu ve bunca yıl beni fazlasıyla değiştirdi. Kitabın kalanını Yen'i birinin ağzından okuyormuşsunuz gibi hissedebilirsiniz, bu mümkün.
Ve son olarak kitap içinde pek zaman vermesem de bugün; bu bölümün yayınlandığı gün hikayenin son bölümünden(okuyuculara yazdığım kısım hariç) tam tamına 1 yıl 9 ay sonra yaşanıldı. Ben günümüze gelene kadar sanırım 2 yıl geçmiş olacak son bölümden sonra. Bu demek oluyor ki anlatacağım 2 yıllık anım var benim.Artık ara bitti.
Yeniden beraberiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hikayem
Roman d'amourInsan seveceği kişiye karar veremez aşık olduğun ya da olacağınız insani kendiniz belirleyemezsiniz eğer o kişi gerçekten kaderinizse elbet bir gün birleseceksinizdir ve Eğer gerçekten birini sevdiyseniz, her ne olursa olsun Savaşmaya değer.