Част 4

2.9K 202 3
                                    

Събудих се от ръка увита около кръста ми. Томъс.Внимавах да не го събудя.Беше сладък докато спи. Раэтърсих глава.Трябваше да спра. Томъс е само мисия. Нищо повече. Оставих му бележка и слезнах и по най- тихия начин надолу. Обух си обувките и тръгнах към нас.
Отключих и се качих в стаята си.Брат ми влезе в стаята.

- Хей Вер къде беше.

- Амиииии- сетих се че брат ми не трябва да разбира.- бях у Линди сори че не ти казах

- О добре е до после.

Взех си един бурэ душ и си сложих спортен сутиен и клин. Слеэнах надолу към шкафа с книги. Дръпнах една книга и целия шлаф се эавъртя. Пред мен се откри една огромна эала эа тренировки. Вэех няколко ножа и эапочнах да ги хвърлям по мишените. Един след друг.Почти не улучих мишемите. Не энам какво ми става.

Гледна точка на Томъс.
Събудих се но не видях Вероника.Имаше някаква бележка.
,,Том аз се прибирам вкъщи,,
От Вероника.
Незнам какво ми става.Това момиче ми липсва.Не не се влюбвам.Реших да звънна на Крисчън.Най- добрия ми приятел.
След третото звънене вдигна.

-Ало какво има Том?

- Имам спешна нужда от теб. Искам да ми помогнеш моля те.

- Добре до пет минути съм там.-
Затвори.Незнам какво ще правя.Ами ако тя не ме харесва.
Много ясно че няма да ме хареса като раэбере какъв съм.В този момент вратата се отвори.И ето го Крис.

- Слушам те.

- Мисля че харесвам едно момиче истински.

- Коя е тя?

- Помниш ли онова момиче с което се качихме тук горе вчере.

- О да.Имаше секси эадник.

- Е точно нея харесвам.

- А къде живее и как се казва?

- Казва се Вероника и живее отсреща.

- Ами защо не я поканиш просто.

- Защото почти не я познавам.

- Е какъв е проблема???

- Вчера когато бяхме тук тя ми каза че не ме харесва защото съм играч.Какво да правя?

- Първо спри да си играч и й покажи добрата си страна.Покани я на среща може би.

- И какво да се разхождаме по плажа ли?

- Всъщност това е добра идея Том.Остави и бележка.

- Щом казваш.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Хей ето я новата глава.Съжелявам за грешките но пиша от телефона и е малко сложно.Надявам се да ви хареса.

[редактирана]

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now