Част 42

589 42 15
                                    

Гледна точка на Мелинда

Стоях пред телевизора заедно със Тео и Джак. Телефона ми звънна и аз побързах да вдигна.

-Госпожо Робъртсън?

-Да аз съм. Кажете.

-Моите съболезнования. Докато дъщеря ви и годеникът й са пътували , крилото незнайно как се е подпалило и самолета е катастрофирал в близост до национален парк ,,Сиера,,.Единствения оцелял е Томъс Питърсън. Отново моите съболезнования.

-Б-Благодаря. Къде е момчето?

-В частната болница на организацията в Сан Франциско.

-Благодаря ви.- след това отидох при мъжете.- Трябва да ви кажа нещо.

-Слушаме те- казаха двамата.

-Самолета на който са били Том и Ем се е разбил. Единствения оцелял е Том. Другите са мъртви, включително й Ем.


Гледна точка на Джош

Отворих очи , но всичко около мен беше размазано. Премигах няколко пъти , за да мога да фокусирам всичко наоколо. Цялата стая беше в бяло.След пет минути се усетих , че съм в болница.Една медицинска сестра влезна в стаята. Беше слабичка и дребничка.Изглеждаше много мила и малка.Може би на 17 или 18.

-Здравей.Как се чувстваш?

-Ами корема ме боли и леко съм замаян , но нищо друго.

-Отвън има много момичета и момчета искаш ли да извикам някой?

-Да искам. Моля ви ще извикате ли брат ми и баща ми?

-Разбира се , но спри да ми говориш на вие.

-Добре.-след това тя излезна , а след минутка татко влезе.

-Къде е Том?

-Джош не знам как да ти го кажа?Том пострада в самолетна катастрофа на път към Малдивите. Самолетът с който са летели е катастрофирал и единствения оцелял е Том , но е в тежко състояние.А Ема дори не е оцеляла.

-Кога ще мога да го видя?

-Не знам.Никой нищо не ми казва.

-Може ли да извикаш Мар?

-Разбира се.-той излезна и веднага след него влезна Мари.Личеше си , че е плакала.Аз разперих ръце колкото мога и тя дойде и ме прегърна.

-Трябва да знам нещо.

-Какво?-попита ме объркано.

-Коя е Мегън?

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now