Част 12(част 1)

2.3K 124 20
                                    

Екскурзия и предателство

------Събота сутрин ------

Гледна точка на Вероника.

Станах в 6 сутринта.Едвам ходеща като зомби стигнах до банята.Взех си душ и си измих зъбите.

Стигнах до гардероба и си избрах един зелен потник,дънкови панталонки,платненки и зелените ми слънчеви очила(горе на снимката).

-Вер хайде ст... ама ти защо си станала?

-Защото трябва да съм в 7.30 в училище.Ще ме закараш ли?

-Да за теб винаги малката.

-Посмей да го кажеш още веднъж и ще видиш ти.!

-МАЛ-КА-ТА.

-О ще си го получиш.Само че когато се върна.

-И ще чакам до тогава?

-Да.

-Мразя да чакам.

-Там е целта ми.Сега вземи куфара и чантата и бързичко в колата.

Той тръгна а ако се питате какво стана вчера на срещата взето общо нищо интересно.

-Вер хайде.

-Идвам.-Взех си черната чантичка и тръгнах.

Пътувахме в тишина.Когато стигнахме повечето вече бяха там.

-Верррррррррр-изкрещя Линди.

------След 1 час------

Гледна точка на Том.

Вече пътувахме от половин час.Вер беше до мен.Спеше сладко.

-Хей Том с кой седиш?-пита Крис.

-Със Вер.-изведнъж телефона ѝ звънна.Взех го и видях че е Криси. Вдигнах.

-Ало Вер.

-Ало Криси аз съм Том.Тя спи а не искаш да я будя.

-О добре няма проблем.Крис до теб ли е?

-Да ето ти го.-те си бъбреха,но изведнъж ми стана хладно.Помислих че ѝ на Вер и е хладно.Взех якето ѝ и я наметнах с него.Тя се сгуши в мен.По едно време и на мен ми се доспа.Бавно заспах.

Гледна точка на Криси

Ние знаехме отлично, че и Вер ще е в един хотел където ще сме и ние.Искахме да я изненадаме.Много се радвам че се чух с Крис.

-Е какво каза Вероника?-започна да разпитва Диди.

-Беше Том не Вер.Тя спи.

-Колко ли са сладки двамата.А ти да не си побъбри с Крис?

-Дап.Оле искам да го видя вече.Много ми липсва.

-Хей не само твоя ти липсва.И на мен ми липсва Джош но да се оплаквам не.

-Добре де схванах намека.Заслужих си го нали.

-Напълно.

В другия автобус......

Гледна точка на Елена

Здравейте аз съм Елена накратко Ел.Най популярната съм аз.Разбира се ,че съм много богата че как иначе.Имам дълга руса каса и зелени очи.Повечето ме наричат курва ,кучка,тъпачка,блонди и след като ми го кажат съжаляват.Не случайно повечето ги е страх от мен.Имам само една истинска приятелка казва се Елеонора.Тя е точно като мен.Нямам си приятел но и не искам.Всички са тъпаци.Новата обаче не ми допада.Как се казваше а да Вероника.Аз предизвиках Том да се запознае с тая курва и трябваше да я зареже веднага.Той пък взе че се влюби в нея.Скоро ще ги разделя и накрая той ще е само мой.Ако си мислите че й завиждам не но се обзалагам че тя ми завижда.Облечена съм със една много къса пола и един прозрачен потник и отдоло със черен сутиен.Имам спирала,очна линия,бели сенки отгоре с розови,фон дю тен и лек руж.Линди също искаше да е популярна и затова я накарах тази вечер да си поиграе в леглото с Том и след това тя ще стане една от нас.Искам само сърцето на Вероника на парченца които аз ще направя на още по малки и накрая тя ще съжалява че изобщо се е заговорила с Том .Ще направя живота й в ад.Винаги го казвам.Не се шегувам.Може да изглеждам като кифла но хората съжаляват когато се закачат с мен.

Хей ето я новата глава първа част.Другата сигурно ще я кача или утре или в понеделник.Надявам се да ви хареса.

[редактирана]

I ,,hate"you[✔️] Onde histórias criam vida. Descubra agora