Част 12(част 3)

1.7K 120 6
                                    

Гледна точка на Том

Точно търсихме Вер когато телефона ми звънна.Видях че е Вер.Вдигнах ...

-Ало Вер къде си?Как си?

-Том моля те чуй ме.В една подводна пещера до едно езеро.Искам да дойдеш немога да изляза.

-Ранена ли си-започнах да се панирам.

-Ръката ми е под една огромна скала и не мога да я измъкна.

-Опита ли се?

-Да но стана по зле.

-До пет минути съм при теб любов.-Линди ме погледна но не разбра.

-Разбрах къде е тя.

-Какво чакаме да тръгваме.-сетих се за това езеро тъй като и преди идвах тук.Когато стигнахме казах на Линди да извика другите а аз скочих и заплувах към пещерата.Когато влезнах си поех въздух.Скочих на повърхността и извиках но не много силно.

-Вер къде си.

-Том ти ли си?

-Да аз съм къде си?

-Не знам точно къде.

-Ще те открия.-След малко търсене я открих.Тя стоеше на земята и лежеше неподвижна.Затичах се и седнах до нея.Тя ме погледна едвам едвам.

-Добре ли си Вер?

-Не боли ме ръката много.

-Чакай ей сега ще го махна.-застанах от другата й страна.Хванах камъка и го преместих.Взех я като булка и търсих изход.Накрая го намерих. Излезнъх и всички ме видяха.

-Към хотела.

------След 30 мин.------

Гледна точка на Вероника.

Събудих се и ръката ме болеше ужасно много.По едно време фокусирах и видях че съм във някаква момчешка стая.Вратата на банята се отвори и от там излезе Том по хавлия.
Извъртях се тъй като сигурно бях червена като домат.

- О...ъм ..Вер...не знаех...че си будна.

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now