Част 36

787 60 13
                                    

Гледна точка на Ема.
След две седмици
Бебе?

Бягах.Бягах от тези които помагаха на дядото на Том и Джош. Изведнъж се спънах във корен на дърво и затворих очи,очаквайки всеки момент онези да ме хванат, но когато ги отворих видях , че бях на онази поляна и пред мен стоеше едно момиченце което беше обърнато и не можех да видя лицето му. Пред мен се появи онова хъски и тръгна към момиченцето.

-Пази се-изкрещях й ,но тя така и не ме отрази. Хъскито скочи върху нея и я захапа за вратът. Изпищях и затворих очи.В следващия момент се озовах вързана за стол ,а срещу мен стоят Том , Елена , мама и татко.

-Ти не заслужаваш Том. Той иска мен не теб Емануела. Той заслужава някоя по-добра от теб,някоя като мен.-Елена говореше докато мама и татко само кимаха-Избирай Том. Аз или Емануела?

-Винаги си била ти по-добрата Ел.Избирам теб.Емануела беше само за забавление.-след това всички започнаха да се смеят.

Усетих ,че някой ме прегръща.

-Стой Ем,успокой се.-Том ме беше притиснал към гърдите си и ме галеше леко по гърба.-Беше кошмар,успокой се.Аз съм тук.

-Пусни ме Том и си върви при златната Елена.

-Ем не знаеш какво говориш.

-Нима не знам.Само си ме използвал.Ти обичаш Елена не мен.Признай си.

-Няма какво да си признавам.Обичам теб не онази кучка.Не знам какъв е бил онзи кошмар, но ти е объркал логиката.Не ми пука за Елена пука ми за теб.- може би е прав.

-А-аз съжалявам.-след думите ми се сгуших в него и заплаках.Пак показвах слабост пред него.

-Моля те не плачи.Няма нищо Ем. Искам само да се успокоиш.-само кимнах и се сгуших в него.

На сутринта някой влеэна в стаята ми и эапочна да ме буди. Когато погледнах видях Савана и веднага се эагърнах още повече със чаршафа.

- Вие да не би да го правихте?- тъкмо щях да й кажа ,че не сме и че съм по една негова тениска, но ми се догади и веднага скочих от леглото и се эатичах към банята. Наведох се над тоалетната и цялата ми вечеря отиде на вятъра.

- Ем добре ли си?

- Не не съм.- след това аэ си иэмих эъбите.

- Дали не си...- дирекно я прекъснах.

- Неееееее е въэножно.- след това пак ми се догади и пак иэповръщах всичко в тоалетната.

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now