Част 8

2.3K 152 30
                                    

Една любов различни страни.
Гледна точка на Вер.

Бягах с всички сили към базата.Когато стигнах пред едно имение ме видяха
Товарен и Г.(ако се чудите ние сме тайна организация която разрешава случей които никой друг не може.И се още търсим убийците на мама и татко.Почти всеки тук си има прякор.Главно аз съм шефа и каквото наредя това става.Ние следим различни банди и го тикаме зад решетките.Един вид ФБР или Пентагона, само че света не энае эа нас.)

- Здравей Кристал.

-Хей Сторм.

-Мислим че скривалището на бандата е на улица ,,Грофър№3,,

-Да вървим да направим план.

През това време в другия край на града...

Гледна точка на........

-Какво ви става че ме извикахте ей така.Къде е той?!

-Споко братле.Той е долу в мазето.

-Зареди вас си прекъснах срещата.Дано да пропее или иначе ще му се случи случка.

-Споко де.!Съжелявам но шефа ни накара да те извикаме.

- Добре тогава .Какво иска.

- Искал да говори с теб.

- Добре.

Отидох до стаята не шефа и почуках.
- Влез.- Отидох до него,обърна се видя ме и се усмихна.

- Здравей синко.

- Здравей татко.

( Ако не знаете ние сме тайна организация която продава наркотици,дрога,кокаин и убива хора обира банки.Абе всичко най-лошо взето общо.Баща ми е шефа тук.И ние си имаме прякори като всички лоши банди.Разбира се че и аз си имам.Приятелите ми също са замесени в това разбира се.Всички момичета тук ме искат но аз вече си имам Вероника.)

-И така синко искам с твоите приятелчета да посетите бандата Lion.Чу ли ме?

-Да татко.-Излезнах и се запътих към момчетата.

-Тайгър-(Това е моя прякор)-какво стана?

-Кобра(Крис) и Снейк(Джош) отиваме да проверим банда А8.-точно така всяка банда си имаше буква и число.

Междувременно в базата на Вероника...

-Хайде хора нямаме време.Като се замисля.Frostbite и Firebite идвате с мен.

-Да шефе.

-Оправяйте се тръгваме скоро.

Качих се в моя кабинет и влезнах в банята.Сложих си къси черни панталонки,Черен потник отгоре чернен суитчър и черни кецове.Косата на конска опашка и по два ножа в кец един миниатюрен скрин в ластичката и гривна с шипове по която всеки шип е малък нож.

Когато слезнах видях всички готови.Бяхме с три коли.В всяка една бяха по трима.Общо сме 9 и винаги сме били така.Качих се при Луси(Frostbite) и при Никол(Firebite).

-Да тръгваме момичета.

-Окей Вер.-След десет минути спряхме около половин километър от базата им.Се пак беше нощ.

Слезнахме и тръгнахме.Нахлухме с гръм и трясък.Дойдоха около тридесет души и се започна с битката. Фактът,че те бяха доста по-многобройни от нас не ни плашеше и никога не е успявало да ни сплаши.Доста голяма част от тях вече бяха по пода , а други бяха на косъм от смъртта. Усетих прониэваща болка в рамото. Мамка му. Бяха ме простреляли. Накрая обаче ние си вэехме победата. Иэлеэнахме навън и в момента в който се качихме в колите повикахме полиция. Потеглихме към баэата.

Когато стигнахме влезнах в лекарския кабинет.Не болеше като ми го вадеха.Прибрах се вкъщи и заспах веднага след като легнах на мекото си легло.

Гледна точка на ...........

Почти стигнахме до базата на Lion и видяхме много полицейски коли.Някой им е сритал задника,но е невъзможно да са полицаите.Просто е невъзможно да са те. Уличните банди энаят как да се бият на военно ниво.Е както и да е.Прибирам се и утре ще мисля.Легнах и заспах в дълбок съм се пак имах тежък ден.

Хей ето я новата глава.

Опитах се да я пусна днес за да

се реванширам че не бях пускала скоро.

Е какво мислите.Моля ви коментирайте за да знам вашето мнение.

О и искам да ми предложите име за едно момиче и за едно момче.

Благодаря на всички предварително.

[редактирана]

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now