Значи е истина...
Гледна точка на Том.
Станах и видях че всички бяха долу и Ники правише палачинки.- Ей братле как си след като се наспа?
- Честно да ти кажа малко по добре.Кога ще тръгваме?
- След половин час!
- Добре закусваме и тръгваме. ЯСНО!!!!?
- ЯСНО!!!
--След половин час--
Вече бяхме пред имението и по едно време Вероника дойде със онзи рошлю.Слезнахме от колата и тръгнахме. Прескочохме оградата и разбихме огромната врата.Веднага дойдоха Вер онзи рошлю и още три момичета.Битката започна.Аз хванах Вероника и я завлякох по стълбите.
Влезнах в една стая и я заключих.- Какво правиш тук?- почти изкрещях
- АМИ ТИ? ИЗВЕДНЪЖ НАХЛУВАШ И НИ НАПАДЪШ!!!
- АХАМ АЗ ПОНЕ НЕ КРИЯ ТАЙНИ ОТ ТЕБ!
- О НИМА ЗАТОВА МЕ ВИКАТ НА ПОЖАР И КОГАТО ИДВАМ ТУК МИ КАЗВАТ ЧЕ МОЕТО ГАДЖЕ Е СИН НА НАЙ-ГОЛЕМИЯ МАФИОТ.
- ДА А МОЕТО ГАДЖЕ Е С НАЙ ДОБРИТЕ В БИТКИТЕ СРЕЩУ НАС! НЕМОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ МЕ ИЗЛЪГА.НЕ ИСКАМ ДА ТЕ ВИЖДАМ ПОВЕЧЕ ВЕРОНИКА!!!
- И АЗ ТАКА ТОМЪС.ВЕЧЕ НЕ СИ ЧАСТ ОТ ЖИВОТА МИ.- с това нейно изказване тя извади един нож и го хвърли по мен.Неме уцели но аз извадих един пистолет и я прострелях в рамото.Тя се струполи и се хвана за рамото.Аз отключих и слезнах по стълбите.
- Момчета хайде.- те ме погледнаха и тръгнахме.Качихме се в колата и с мръсна гас тръгнахме.
- Е какво се случи?
- Скарахне се и тя се опита да ме уцели с нож но не успя а аз а прострелях в рамото!
- Ти какво!!- възкликнаха четеримата.
- Чухте ме момчета.
Прострелях я.- Ти луд ли си ? Тя те обича и се опита да те защити от това в което си се забъркал а ти така ли и се отблагодаряваш.Не мога да те позная Том! Немога.- извика Крис
- Да голяма обич да крие такова нещо от мен.- прибрахме се и се качих в стаята си.Погледнах и я видях как стой на терасата и мисли.
YOU ARE READING
I ,,hate"you[✔️]
RomanceЗапознайте се с Вероника Робъртсън Красива. Смъртоносна. Вече 6 години едно момиче се опитва да открие убийците на родителите си. Животът я е изправял пред безброй препядствия, но в името на истината тя не се отказва. Готова е на всичк...