Част 38

769 59 10
                                    

Време е за мол и организация. Гледна точка на Том.

Събудих се от силен вик и осъзнах ,че Ема не е до мен.Скочих веднага, сложих си един анцунг и взех пистолета. На бегом слезнах долу към хола и видях Ем да стой подпряна на стената.

-Хей какво има розичке?- тя само ми показа масата и аз отклоних погледа си натам. И познайте какво видях. Едно бръмбарче. Оставих пистолета и погледнах малкото същество след което го взех, отворих външната врата и го пуснах на земята след което затворих и отидох при годеницата си която още не мърдаше. Гушнах я , а тя се сгуши в мен.

-Никога пак не ме праши така розичке чу ли?

-Извинявай просто имам страх от буболечки.

-Няма проблем.

-Е идваш ли да закусим Том?

-Да розичке.- тръгнахме към кухнята и когато влезнахме ме лъхна миризмата на палачинки. Обожавам палачинки.-Е Ем кога ще правим сватбата?

-Не знам,но искам да е в най-скоро време,докато не съм станала дебела като слон.

-Не говори глупости. Прекрасна си както и да изглеждаш. Чу ли?

-Да. Нека да хапнем първо и после ще решим. Съгласен Томи?

-Мразя да ми викат така, но ти ще си излключение.- ядохме в пълна тишина и когато бяхме готови тръгнахме към хола където Том взе един календар и седна до мен.

-Предлагам да е на 20 Юли в Сан Франциско. Съгласна?

-Тоест искаш да кажеш да си направим сватбата тук?

-Да точно. Е съгласна?

-Да защо не. Не утре а другия ден ще си официално ще си само мой!

-А ти ще си само моя.

-Добре сега вземи един лист и химикал и да записваме поканените на сватбата ни.

-Оки.- Том бръкна под масата и взе едно малко тефтерче със химикалка и пак се настани до мен.

-Е слушам шефе.

-Добре.Моите родители , баща ти Тоби , Джема, осиновителите ми , Линди , Джъстин и приятелката му , Лаура , Ейва , чичо , леля и Алекс. Истинския ми чичо и истинската ми леля. Ти предложи.

-Добре. Джош , Диди , Мар , Мартин , Роузи , Ники , Крис , Криси , Лорелайн , Амбър , Савана , Ерик , чичо и леля ми , баба ми , Ник и Люк. Съгласна ли си да поканя и едни приятели от мафията?

-Няма проблем ако ми позволиш и аз да поканя няколко.

-Сделка. Има ли някой друг който да поканим?

-Да.

-Кой?

-Мат и Джейк.

-А да. Добре ако искаш ти излез да си харесаш нещо, а аз ще звънна на всички освен момичетата и ще им кажа.

-А къде ще е сватбата?

-Не се безпокой , аз ще измисля всичко.

-Офффф добре.Ще отида да звънна на Сав и другите.- излезна от стаята и веднага след нея бях аз. Качих се горе и си сложих една тъмно синя тениска и слезнах надолу.

-Розичке какво стана?- провикнах се още от стълбите.

-Ще се чакаме след половин час пред мола.-Аз клекнах до нея и леко повдигнах потника й като целунах коремчето й. Тя се засмя и клекна до мен като уви ръце около кръста ми и се притисна в мен. Не изчаках втора покана ,а веднага последвах примера й.

-Е аз ще тръгвам.

-Добре розичке.- тя излезе,а аз започнах да звъня на всички един по един. Мартин и Джош казаха ,че идват до час. Докато ги чаках седнах на компютъра и потърсих най-хубавия ресторант. Оказа се ,че се казва ,,Amare,,.Докато до разглеждах на снимките видях ,че наистина беше много хубав.Резервирах 45 места. Хората от мафията всъщност бяха двамата който най -много ме подкрепяха. Почука се на вратата. Станах да отворя и отвън стояха Джош , Ники ,Крис , Ерик , Марти , Джейк , Мат и Ник.

- Е брат реши ли къде ще празнувате?-първи проговори Джош.

- Да,а сега си вдигай мързеливия задник и ставай,защото имаме доста работа по подготовката.



Хелло пипъл. Съжелявам ,че тази глава е толкова къса и скучна, но в следващата ,ще е бъкано с екшън. Надявам се да ме разберете. Обичам ви.

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now