Детройт липсваше ми.
Гледна точка на Том.
Когато се събудих се сетих че днес ще пътуваме за Детройт.Станах и си взех душ.Сложих си дънки,бяла блуза,коженото ми яке и черните кецове.
Взех си куфара и го сложих в колата.В същия момент Вер излезе.Беше с сив клин
тъмно синя тениска и сини кецове. Мъкнеше син куфар.- Ще спреш ли да ме зяпаш и да ми помогнеш малко.
-Ъъ...аз..не..те...зяпам....бях.
Се загледал.....в...небето...-Да бе да.Повярвах ти.
- Радвам се че е така.И аз ти имам доверие.
- Хахахаха много смешно.
Сега да тръгваме.- сложих куфара й в багажника и тръгнахме.
Пътувахме в мълчание. Когато стигнахме на летището.Всички бяха там.
По точно : Аз,Вероника,Крис,Мартин, Ники,Джош.Влезнахме в летището.След 5 часа път.
Гледна точка на Вер.Когато слезнахме тръгнахме да си търсим куфарите.Когато го видях го взех и отидохне в чакалнята.
- Момчета ако четири момичета ми скочат отгоре това са мойте приятелки.-Обърнах се и ги видях. Те тичаха към мен.
- Ввввввввеееееееерррррр- изпищяха се.
-Момичетааааа.-те дойдоха до мен и боквално скочиха върху мен.
Гледна точка на Крис...
Когато момичетата отидоха до Вероника и скочиха върху нея.Хвърлих око на една с лилава,синя и зелена коса.Имаше пиерсинг на носа и кафеви очи.
-Момчета това е Роузи-показа ни едно момиче с кафява коса и кафеви очи.
-Това е Марина-тя имаше руса коса и сини очи.
-Това е Диди-показа ни момиче с руса коса и сини очи също.
-А това е Криси.-Тя беше онова момиче на което хвърлих око.
-Момичета това са Том,Мартин,Ники,Джош и Крис.
-Здравейте момчета.-Казаха всички приятелки.
-Хей момичета-казахме всички.
-Хора искате ли в Такобел?
-Да защо не.-Всички тръгнахме с две коли.Момичетата бяха в една а ние в друга.Когато се качихме се започна.
YOU ARE READING
I ,,hate"you[✔️]
RomanceЗапознайте се с Вероника Робъртсън Красива. Смъртоносна. Вече 6 години едно момиче се опитва да открие убийците на родителите си. Животът я е изправял пред безброй препядствия, но в името на истината тя не се отказва. Готова е на всичк...