Част 11

2.1K 124 27
                                    

След две седмици.

Гледна точка на Вероника.

Минаха две седмици.Сега бяхме в час на класа.

-Сега ученици моля за вашето внимание за малко.Тази седмица ще има екскурзия до хотел ,,Aqua,,.Това е един четири звезден хотел .Сега дечица искам да знам кой ще идва.

-Но госпожо колко ще струва ?-попита Рокси.

-Около 45 лева дечица.Сега вдигнете ръчичка и така ще разбера кой ще идва и кой не.

Ръце вдигнахме само аз,Линди и Рокси.

-Само те трите.Е вие губите дечица.Така ето ви декларацийте момиченца.Утре е петък и е неучебен ден.Събота ви чакам в 8.30 пред парка.

-Добре госпожо.

-След училище-

Прибрах се и се качих в стаята си.Извадих си куфара и една лилава чанта в комплект с куфара(горе на снимката).В куфара си сложих 2 тениски,2 чифта къси панталонки,една рокля даже две,3 клина и 4 блузи.Взех си несесера с гримовете и тоалетното ми мляко. Взех си чантата за лаптопа и го сложих вътре.После чантата в куфара.По едно време телефона ми звънна.На скрийна беше изписано Линди.Вдигнах й.

-Да Линди. Какво има.

-Исках да те питам колко дни ще сме там?

-Мисля че 5 дни защо?

-Не знаех просто.

-Добре чао.

-Чао.

След този разговор се звънна на вратата.

-БАТЕ Я ОТИДИ ДА ОТВОРИШ ТИ.

-ДОБРЕ МЪРЗЕЛ.

-НЕ ЗНАЕХ ЧЕ ЩЕ ОПИСВАШ СЕБЕ СИ!

-МЛЪКНИ!!!

-ДОБРЕ.

Чух отваряне на вратата и след това тишина.По едно време усетих две ръце които се увиха около талията ми.

-Хей сладур как си?-Ох добре това беше Том.

-Оф изкара ми дяволите.

-Не се ли казва изкара ми ангелите?

-Не и при мен.

-Ще идваш ли на екскурзията?

-Да ти?

-Дап.Искаш ли утре да излезем?

-Да защо не.

-А можеш ли да караш скейтборд?

-Разбира се ти?

-Да и как така можеш?

-Ами докато бяхме малки се състезавахме с колела и един ден решихме и със скейтборди. И така се научихме.

-Вие?

-Ъъъъ да аз,Роузи,Криси,Мар(накратко от Марина) и Диди. А момчетата могат ли?

-Да можем.Иска ли питане.

-Щом казваш.

-Така значи утре на плажа да не забравиш.

-Споко няма.

-Добре тогава.Лека нощ.

-Лека нощ ли?

-Да нощ е.Ти не знаеше ли?

-Изобщо.

-Добре до утре.

-До утре.-Том излезе и на мен ми се приспа незнайно защо.Легнах направо с дрехите и с други разхвърляни навсякъде.Скочих на леглото и Рекс дойде при мен.Сгуши се и двамата заспахме така.

Хей ето ме пак.Съжалявам че не качвах но бях на екскурзия и там нямах нет.Надявам се да ви харесва новата глава.

[редактирана]

I ,,hate"you[✔️] Where stories live. Discover now