Když jsem se Lukáše podívala, už jsem viděla ty tři krasavce..
Já:"Už ti jdou.."
Luky:"Nazdár kluci."
Vojta:"Čáu.. Ahoj holky.."
Ondra:"Čauko. To jste se tu sešli náhodou?"
Chris:"Nazdaj. Tak můžete jít s náma, ne holky?"
Přikývli jsme. S Vojtou jsme si propletli prsty a vyrazili jsme.
Holky vůbec nemluvili.. Asi se styděly.. Ale všimla jsem si, že Chris s Týnkou po sobě trochu koukaj.. Došli jsme ke studiu.
Týnka:"Tak já už půjdu domů.."
Lenka:"Já už taky musím."
Já:"Ok.. Tak ahoj holky."
Kluci odemkli a vešli jsme dovnitř. Ještě nikdy jsem tam nebyla, ale maj to tam nádherný. Kluci si chvíli zkoušeli na koncerty.. Po zkoušce všechno sklidili a zase jsme odešli.
Ondra:"Eli, už jsme ti říkali, že se vila už staví? Trošku jsme připlatili, aby to bylo rychleji.."
Já:"Tak to je super!"
Luky:"Budou tři patra.. Můžete si s Vojtou vybrat, v jakým chcete být. Já jsem s Klárkou ve třetím."
Ondra:"Já s Luckou ve druhým.."
Chris:"A mě je to jedno:D."
Já:"Já bych radši to druhý.."
Vojta:"Tak budeme ve druhým.."
Domů jsme šli pěšky. Luky s Klárkou se od nás odpojili jako první. Potom Ondra a Lucka.
Chris:"Eli.. Ta Týna.."
Já:"No.. Líbí se ti co?:D"
Chris:"No.. Jen.. Jestli na ní máš číslo?"
Já:"Tady prosim tě."
S Vojtou jsme se smáli a Chris si ho uložil. Pak se od nás odpojil i on. Už se stmívalo.. Doma jsme se odstrojili a vlezli spolu do vany. Vanu jsme obložili svíčkami, do vany dali pěnu a pili bílé víno. Byl to úžasný večer.V pátek po škole jsme šli s Vojtou k Lukymu a Klárkou. Byli tam všichni. Hráli jsme stolní hry a bavili se.
Chris:"Hele.. Já budu muset."
Já:"Holka?"
Chris:"No.."
Já:"Užijte si to s Týnkou."
Chris:"To se neboj.."
Odešel a my jsme pokračovali v zábavě. Nakonec jsme u nich přespali.. Ráno jsem se vzbudila až v 11. Vojta nikde. Při cestě do obýváku jsem slyšela někoho brečet.
Já:"Lucy?"
Podívala se na mě lesklýma očima a zase si schovala oči do dlaní. Přisedla jsem si k ní.
Já:"Kde jsou všichni? Kde je Ondra?"
Lucka:"Kluci jeli do studia už brzy ráno a Klárka s nima."
Já:"A proč brečíč?!"
Lucka:"Ty už ten pocit moc dobře znáš.. Čekám děťátko.. A Ondra ještě o ničem neví.."
Já:"Neplakej. Však buď šťastná! Gratuluji ti."
Lucka:"Ale s Ondrou jsme to plánovali až na zimu.."
Já:"Ale prosim tě! Mám mu zavolat? Že mu potřebuješ něco říct?"
Lucka:"Já nevím.."
Vzala jsem mobil a našla Ondrovo číslo.
Ondra:"Čauky, jsme tam do 10.min."
Já:"Ok.. Ale fakt si pospěšte, hlavně ty.. Jde o Lucy."
Ondra:"Stalo se jí něco?!"
Já:"Pospěš si."
Típla jsem to a kluci tu byli asi po 4 minutách.
Ondra přiběhl k Lucce a klekl si k ní.
Ondra:"Tak co se děje?"
Lucka si pohladila bříško.
Ondrovi to už došlo. Políbil jí. Ondrova reakce Lucku asi trochu zarazila, ale líbilo se jí to. Přišel ke mě Vojta a chytil mě za ruku.
Vojta:"Tak alespoň nebudeš kočarek vozit sama."
Zasmála jsem se.. Koukla jsem se ještě do dveří a tam stála i Týnka.
Já:"Ahoj Týnko."
Týnka:"Ahoj."
Vypadala šťastně. Tak jim to vyšlo. Jsem ráda. Všichni byli šťastný.Po dvou měsících..
Já:"Zlato! Už jsem v pátým měsící."
Vojta:"Už se tak těším."
Já:"Já taky."
Už bylo pozdě večer, takže jsme šli spát. V sobotu ráno jsme jeli k našim. Mamka nás o to prosila už asi dva týdny, tak nám to konečně vyšlo. První kdo nás ve dveřích uvítal byla Nikolka. Skočila mi do náruče a poližila si hlavu na mé rameno. Za mnou stál Vojta. Culili se na sebe. Nikol jsem předala Vojtovi a šla se přivítat s mamkou.
Mamka:"Co to bříško?"
Vojta:"Roste."
Se smíchem přišel s Nikol za ruku do kuchyně.
Já:"Ahoj tati, moc jste mi chyběli.."
Táta:"Tak ze mě už bude děda jo? Ty nám taky."
Šla jsem mamce pomoct do kuchyně a táta s Vojtou si pokecali v obyváku kam odešli i se sestřičkou.
Já:"Víš mami.. Musím ti něco říct.."*Z pohledu Vojty*
Elišky tatínek je stračně super. Dobře se s ním povídá.
Elišky mamka Linda:"Oběěd!"
Elišky taťka Míra:"Už jdeem! Tak pojďte, Nikolko nech ty hračky tady."
Z kuchyně už voněl oběd, na který se těším celé dopoledne.*Z pohledu Elišky*
Po obědě jsme si ještě povídali v obýváku. Ve dvě jsme už ale museli jet za Ondrou kvůli vile.. Jeli jsme se tam všichni podívat dodávkou NewE.. Když jsme tam přijeli, byla jsem udivená.. Zdi už byli postavený, střecha už taky.. Bylo to nějaký rychlí. Zítra se prý začnou dávat okna a barva na zeď z venčí.
Já:"Já se tak těším!"
Ondra:"Nejsi sama.."
Zase jsme všichni naskákali do auta a jeli domů.19.12..
Za chvíli jsou vánoce..
Já už jsem v šestým měsíci..
Vánoce budeme slavit u nás doma, protože máme obrovský obývák. Pozvali jsme partu s holkama, Lenku, mamku s ťaťkou jak moje a Vojtovo, tak i Ondrovo a Lukyho. A možná přijde i Chrisovo mamča, která je strašně v pohodě. Poznala jsem jí minulí týden. Lukyho rodiče jsem viděla před měsícem a Ondrovo asi taky tak nějak, všichni jsou super.
Ležím si jen tak v posteli a poslouchám zvuk vody ze sprchy a do toho přemýšlím, co komu k vánocům koupit.. V tu chvíli se vypne sprcha a po chvilce se otevřou i dveře a tam stojí jen v boxerkách.
Vojta:"Nad čím přemýšlíš?"
Já:"Ani nevím.."
Vlezl ke mě do postele a obejmul mě. Já jeho.
ČTEŠ
New Element - Nejlepší život 1 ✔
FanfictionZmění Elišce jeden koncert celý život? Bude si rozumět s klukama z kapely? Nebude Elišky rodičům vadit, že zná New Element a že jela na koncert? Jak to celý dopadne? Tak čtěte:) Děkuju všem, co mě podporujou. Miluju vás❤ Tato knížka je už ukončená...