23.Díl

713 38 0
                                    

Nějaké fanynky se moc netvářily, ale některé na nás koukaly zamilovaně. Vojta mi zvedl ruku a začal s ní mávat. Na konci písničky mi dal pusu a publikum nám zatleskalo. Zámavala jsem jim a zase se schovala pod podium. Věděla jsem, že kluci budou mít za chvilinku konec vystoupení a přemístí se do stánku na autogramiádu. Tak jsem se zeptala holek, který už byli taky pod podiem, jestli jim to tam nepůjdem připravit.. Z auta jsme vzali podpisový kartičky, klíčenky, náramky, plakáty, trička a podobně a donesly jsme to do stánku. Kluci už se loučili a lezli z podia.
Já:"Pojďte holky, kluci už končej.."
Holky jen přikývli a šli jsme pod podium, akorád scházeli schody, na podium vylezl moderátor.
Moderátor:"A to je necháte takhle jen tak odejít?."
Fanynky:"Ještě! Ještě!"
Moderátor:"Takže kdo tady ještě bude stát?"
Fanynky:"New Element! New Element!"
Moderátor se zase vyměnil s klukama a oni zaspívali písničku One way or nother. Ale potom už opravdu zkončili.. Vojta ke mě seskočil, dal mi pusu a chytil mě za ruku. Musel se jen smát, když viděl stádo fanynek, jak se přemisťujou ke stánku. Zalezli tam, sedli si na židle a čekali až městská policie pustí první fanynky. Já jsem si sedla na židli do rohu stánku za kluky a koukala do mobilu.. Klárka seděla hned za Lukym a povídala si s ním. Týnka seděla mezi Ondrou a Chrisem a povídala si s nima. Už se tu vystřídalo asi 30 fanynek..
Vojta:"Miláčku?"
Já:"Ano zlato?"
Vojta:"Že mi prosím podáš pití?"
Já:"Jo.."
Nahla jsem se pro pití a podala ho Vojtovi.
Vojta:"Pojď sem.."
Přisunula jsem si židli a položila mu hlavu na rameno. On se na mě podíval a dal mi rychlou pusu.
Fanynka:"Vy jste úplně sladcí!"
Vojta:"Děkujeme."
Po autogramiádě přišlo na řadu focení. Všichni jsme vylezli ze stánku a kluci se rozmístili.. Šla jsem s Vojtou. Klárka s Lukym, Týnka s Chrisem a Honza Gajdoš byl u Ondry. Pár holek mě poprosilo, jestli je s Vojtou vyfotím.
Já:"Dobře."

Fanynka:"Vojto? Můžu tě obejmout?"
Nebyla si tak jistá, když mě tam viděla.. Vojta se na mě podíval, tak jsem přikývla jako že ano.
Vojta:"Tak prý můžeš."
Fanynka:"A můžu se vyfotit i s paní Drahokoupilovou?"
Já:"Ještě Drahokoupilová nejsem.."
S Vojtou jsme se zasmáli.
Jakmile mě poprosila jedna fanynka, chtěla se mnou fotku i druhá, třetí.. A tak jsem se s nimi fotila, rozdala jsem asi 50 fotek, ale jsem ráda, že mě mají rádi. Asi po hodince za námi přišel Honza s Ondrou, že už budeme muset jet. Rozločili jsme se s fans a pomalu nasedali do auta. Dozadu Chris s Týnkou, řídil Vojta a já seděla na straně spolujezdce, za mnou seděl Ondra, vedle něho Luky a za Vojtou Klárka. Honza jel svým autem. Když chtěl Vojta nastartovat, přilepila se mu jedna fanynka na okno. V první chvíli se lekl, ale pak se začal smát. Ukázal na ní a ona se oddálila. Konečně Vojta nastartoval a vyrazili jsme zase zpět do Prahy. Před Prahou jsme byli v půl pátý, Luky a Klárka spali a Chris byl v takovým tom polospánku.
Vojta:"Ondro, nežer už ty čokolády!"
Ondra:"Pvoč?"
Vojta:"Vždyť už máš asi 6.."
Já:"Nechceš něco nechat třeba Lucce?:D"
Ondra:"Fájn.."
Před vilu jsme přijeli v pět. Ondra vzbudil Lukáše a Klárku a Týnka Chrise. Vojta zaparkoval a do kufru auta si šel pro dárky od fans. Měl to v jedný velký krabici, stejně jako Ondra, Luky a Chris. Dveře od domu byli zavřené, tak jsem v kabelce našla klíče a odemkla. První vešel Vojta, potom já a Luky a zbytek..
Lucka seděla/ležela na gauči.
Já:"Luci, proč je zamčeno a všude zatáhnutý okna?"
Vojta:"A kde jsou děti?"
Lucka:"Někdo se sem chtěl vloupat!"
Luky:"CO?!"
Lucka:"No.."
Ondra:"Ale jsi v pořádku, že jo?"
Přiběhl k ní, chytil jí ruku a dal jí pusu na tvář.
Lucka:"Bojím se.."
Luky:"Jak se sem chtěl vloupat? Co se tu dělo?"
Lucka:"Když jste odjeli, tak jsem zamkla a šla nahoru za dětma. Hráli jsme si tam a najednou zazvonil zvonek. Šla jsem v klidu dolů, ten někdo za dveřma zatáhl za kliku. Zařvala jsem, že už jdu. V tu chvíli bylo ticho a jen se ozývali dva hrubý tichý hlasy. Poté jsem jen viděla, že se oknem míhnuli dva obličeje s černou čepicí.."
Chris:"Ale proč ne v noci?"
Ondra:"Přesně.."
Lucka:"Já si myslím, že třeba věděli, že odjíždíte a mysleli si, že doma nikdo nebude.."
Luky:"No.. Každopádně budeme muset dávat pozor a být opatrný."
Vojta:"No to teda.."
Lucka:"Jinak děti nahoře spí."
Vojta šel jako první, já Lucce ještě jednou poděkovala a následovala jsem ho. Vojta už stál ve dveřích od pokoje a kochal se krásou dětí.
Vojta:"Máme nádherný děti."
Já:"Já vím."
Otočil se, zavřel potichu dveře a zatáhl mě za ruku. Spolu jsme mířili do ložnice. Zabouchl dveře, opřel mě o ně. Ruce mi dal vedle hlavy a opěř se o ně rukama taky. Chvilku jsme se na sebe koukali, potom mě začal líbat. Vzal mě do náruče a hodil do postele, skočil na mě. :D Začal mi sundavat tričko, já mu pomalu sundavala košili. V tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Ondra.. Otevřel dveře.
Ondra:"Nerad vás tu ruším, ale Eliško, máš dole Lenku."
Já:"Lenku?"
Ondra:"No.. Potřebuje s tebou mluvit."
Já:"Ok.."
Oblékla jsem si tričko a Vojta si přes sebe přehodil košili a ani si jí nezapínal.

New Element - Nejlepší život 1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat