"Ještě budeš litovat." odprskl Kuba. Chvilku jsem nevěděla, co tím myslí, ale pak jsem to nějak neřešila.
"Ahoj lásko." přivítal mě Vojta v obýváku a dal mi pusu.
"Děti jsou doma?" šla jsem si odnést kabelku do ložnice.
"Jsou v pokoji." celou dobu se na mě koukal, jak divoké zvíře.
"Nekoukej tak, budu se tě bát." otočila jsem se na něho ještě ve dveřích.
"Máme přece něco jako výročí." nadzvedl jedno obočí, byl při tom hrozně sexy. Skousla jsem si spodní ret a on ke mě přišel. Začali jsme se líbat.
"Ale víš, že jsme spolu začali chodit až 13.9.?" odtrhla jsem se od něho.
"No to jo, ale 12. jsme se poprvý viděli. Proto říkám: Něco jako výročí." zasmál se.
"Ahoj mami!" skočila na mě Sofí.
(jen tak jsem sem dala obrázek a budu takhle něldy dělat:D Ale nebude to úplně stejný jako v textu. Na obrázku je to venku, ale v textu doma..:))
"Ahooj." chytla jsem jí do náruče a přitiskla naše nosy. Mezi tím mi dala na hlavu čelenku, kterou nejspíš vytvářeli na výtvarce, kam chodí každé pondělí. Pak přiběhl i Filda.
"A jaké bylo natáčení?" zeptal se Vojta, když jsem šla připravit svačinu.
"Ani se neptej.. Zase s Jakubem." začala jsem mazat na krajíce veky máslo.
"Nojono." posadil se na židli ke stolu. "Pustím rádio, když je tam Óňa s Johanem." jen jsem kývla.
*Další den*
Dneska jsme já i Vojta doma. Necháme doma i děti. Na odpoledne se stane Luky chůvičkou a pohlídá nám děti, když budeme mít to výročí po 5 letech. Vojta mě chce vzít na nějaké místo, ale nechce mi říct kam. Prý jsem tam byla jen jednou. Pár míst mě napadá, ale nevím to 100%. Vstávali jsme až v 10, protože už měli děti hlad. Šla jsem připravit snídani pro 4. Když jsme se najedlli, tak jsem se chystala jít ven posekat po dlouhé době trávník(ano já:D).
"Zlato jsi těhotná, nenamáhej se." zastavim mě Vojta.
"To nevadí, přece doma nebudu ležet s nohama nahoru."
"Klidně." usmál se. "Vždyť jsi v sedmém měsíci, neblbni jo?" nakonec ho šel posekat Vojta.
"Zlato půjdem se s dětma projít jo?" snažila jsem se přeřvat hlasitou sekačku on mě ale neslyšel. Když si mě všiml, tak sekačku ztlumil. "Půjdem se projít." řekla jsem ještě jednou a usmála se na něho.
"To necháme na Lukášovi. My dneska máme výročí a plány mám." dal mi pusu do vlasů.
"Luky?" zaradoval se Filip.
"Ano Luky." roucuchal mu Vojta vlasy. Filip ho má hrozně rád, protože si jsou chováním dost podobný a Lukáš byl takový v jeho věku úplně stejný. To Sofie ta má z kluků nejradši Chrise. Je to prostě Stylman a ona má módu ráda a je to naše malá královna módy. Chris nám vždycky říká, že z ní bude modelka. Třeba jo.. Po obědě přijel Lukáš, tak jsme mu děti předali. Prý asi za hodinu přijede Chris, takže Sofí taky jásala. Hned chtěla módní přehlídku.:D My s Vojtou jsme se chystali, že někam pojedem. Podal mi krabici, ve které byli dokonalé smetanově modré šaty, řetízek a šátek. Převlékla jsem se, Vojta mi nandal řetízek a zavázal šátek na očích. Posadil mě do auta a někam jsme jeli. Popravdě jsem se celkem bála.. Vojta mi pomohl vylézt z auta a někam jsme šli. Šli jsme do kopce. Pořád jsem nic neviděla a šla poslepu. Najednou jsme zastavili a Vojta pustil mojí ruku. Stála jsem sama a nevěděla co se děje. Nevěděla jsem kde jsem a kde je Vojta. Nevěděla jsem nic.. Všude bylo ticho.
ČTEŠ
New Element - Nejlepší život 1 ✔
FanfikceZmění Elišce jeden koncert celý život? Bude si rozumět s klukama z kapely? Nebude Elišky rodičům vadit, že zná New Element a že jela na koncert? Jak to celý dopadne? Tak čtěte:) Děkuju všem, co mě podporujou. Miluju vás❤ Tato knížka je už ukončená...