V ten moment Lukymu vypadl mobil z ruky.
"Vždyť to stáhla někde z netu." uklidňoval ho Vojta.
"Nemyslím si. Za chvilku má jít Sára domů. Sama!" řekl vystrašeně. Hned vzal mobil a začal jí volat. "Nebere to." zabořil si obličej do rukou. Přisedl si ke mě Vojta.
"Půjdem jí naproti ne? Radši." zeptal se mě potichu.
"Jo."
"Půjdu s vámi." podíval se na mě Luky. Nejspíš Vojtu slyšel.
"Fajn." Vojta šel říct ještě dětem. "Tak jdem." oblékli jsme se a vyrazili po cestě kudy má jít i Sára. Stejně si ale myslím, že se nic nestane. Klára by to takhle rychle nestihla.
"Není támhle?" ukázal Vojta do dálky.
"Jo, to je ona!" z Lukyho hlasu jsme ucítili, jak se mu ulevilo. Rozeběhl se za ní a 'skočil' na ní. Pevně jí obejmul.
"Lásko, co blbneš?" udivila se Sára, ale objetí mu spokojeně oplatila."Všechno ti vysvětlím doma." řekl. "Proč jsi mi nebrala telefon?"
"Mám ho vybitý.."
"No okej. A teď už pojď."
*O 2 hodiny později*
"Takže mi chceš říct, že ti Klára vyhrožovala?!" vykulil na Lukyho Ondra oči.
"Kdo je Klára?" zeptala se Sofie, která seděla Vojtovi na klíně.
"Ty se nestarej princezno." řekl Vojta. "Pojďte děti, půjdem do pokoje." zvedl se. Filip seskočil Chrisovi ze stehna a šel s Vojtou.
"Běžte taky holky." řekl Ondra Lucce s Kájou. Bez jakéhokoliv slova se zvedli a odešli do pokoje k Filipovi a Sofii. Stejně tak i Davídek s Týnkou.
"Půjdeš taky?" zeptal se mě Vojta a chytil mě na rameni.
"Zatím ne." pohladila jsem mu jeho ruku. Všichni čekali, až odejdou.
"Co ti psala?" zeptal se Ondra Lukáše. Ten mu podal svůj mobil a Ondra si zprávu přečetl. Chvilku jsme to ještě řešili. Pak za mnou ale přiběhla Sofie, že mám jít nahoru. Už jsme to měli skoro dořešený, tak jsem tedy šla. V pokoji byl pěknej bordel..
"No děti." udivila jsem se ve dveřích od pokoje. "A Vojto.." dodala jsem.
"Já?" udivil se Vojta a dělal, že o ničem neví.
"Jo ty." trošku jsme pokoj poklidili. "Hele.. Potřebuju natočit už video. Kdo by ho natočil se mnou?" zasmála jsem se.
"A co by to bylo? Klidně." vyzvídala se zájmem Lucka.
"Třeba to nebo to?" navrhla jsem.
"Jo to by šlo." takže další video bude s Luckou.
"Já vám budu dělat křoví." všichni jsme se zasmáli. Děti si malovali, David s Týnkou šli vedle do vily a Kája si hrála na Vojty mobilu, když jí měl na klíně.
"Tak hotovo." vypla jsem kameru a všechny potřeby na točení jsem uklidila.
*Další den*
Jako každý pátek jsem doma, takže nemusím brzy ráno vstávat. Vojta je taky doma, takže děti do školky nemusí. Ondra je dnes taky výjmečně doma, stejně jako Johan. Lucka s Áďou jeli do práce a druhou půlku party nevím, protože s námi nebydlí ve vile. Jen vím Týnku, ta je na mateřský. Byla jsem vzhůru už brzo ráno, protože Vojta se dost vrtěl, asi měl nějaký sen. Ale asi po hodině jsem zase usnula.
"Lásko vstávej, kdo nám bude vařit?" lehce se pousmál Vojta nad mojí tváří, když mě probouzel. Když viděl, že jsem otevřela oči, tak mi dal pusu, kterou mi dává každé ráno a mě tím zlepšuje den.
"Kolik je?" zašeptala jsem.
"Půl jedenáctý."
"Už?" vylítla jsem z postele.
"Klid, kluci už škrábou brambory." zasmál se.
"A ty?" trošku jsem ho bouchla do hrudi. "Tys jen rozdával práci co? To ti jde nejlíp." zasmála jsem se nakonec já a on se zamračil.
"Já chtěl počkat na tebe."
"Však jo." převlékla jsem se. Seběhli jsme schody a vstoupili do kuchyně.
"Dobré ráno." pozdravili jsme se.
"Kde jsou mrňata?" zeptala jsem se, když mi došlo, že jsem je ještě dneska neviděla.
"Sofie je vedle. Týna přišla s tím, že je doma i Chris, tak hned šla za ním a Filip s Kájou, Týnou a Davidem jsou na zahradě. Dneska je hezky, takže se navrhovalo, že se půjde do bazénu." vyhrlil na mě Ondra všechny ty informace.
"Fajn. S čím chcete pomoct kluci?"
"Dneska je oběd na tobě."
"Já mám chuť na Ondru." prohlásil Vojta. Ondra se na něj prudce a nechápavě otočil. "Na řízek. Ty jsi přece řízek bro."
"Blbečku." otočil se zase zpátky k bramborám.
Ahoj:)
Poslední dobou nejsem se svýma výtvorama moc spokojená, protože mi už vážně došli nápady..
Návrhy pro budoucnost mi můžete psát do komentářů!:) Jinak už se blížíme k 50. dílu, což je už ten příští..:o Wow
Děkuju všem moc, že ještě čtete, i přesto, že už je to takové o ničem..
Paa u 50.dílu❤
ČTEŠ
New Element - Nejlepší život 1 ✔
FanficZmění Elišce jeden koncert celý život? Bude si rozumět s klukama z kapely? Nebude Elišky rodičům vadit, že zná New Element a že jela na koncert? Jak to celý dopadne? Tak čtěte:) Děkuju všem, co mě podporujou. Miluju vás❤ Tato knížka je už ukončená...