Info

475 8 2
                                    

Jomen tjena hur e läget

Det är lite saker som jag ska prata om, asså saker om den här boken då.

Jag vet inte vad ni som läser tycker om Zayn men jag äskar honom och även om han inte är med i bandet mer så kommer han fortfarande vara med i mina böcker om killarna för jag känner att det behövs men så när jag känner själv att det är dags för mig att sluta med det så kommer jag inte ha Zayn med längre. Men just nu så kommer han vara det och jag har fortfarande inte riktigt kommit över det att han lämnat, det känns så oriktigt även om det typ gått ett halvår. Oh, tiden går snabbt. Men i den här boken så är de inget band men kompisar så då kan ni inte inte klaga på mig för att Zayn är med, ingen av dem är med i bandet här så då kan jag göra vad jag vill.
Men på tal om Zayn så saknar jag honom. Men jag vill inte att han kommer tillbaka till bandet, det finns nån liten del som fortfarande vill det men då är det som att tvinga honom göra något han inte vill, så han blir olycklig och jag klarar inte av det. Men har går faktist solo nu vilket är coolt och jag kommer vara den första som köper hans album när den kommer ut så jag stöttar honom.

Nu ska jag sluta babbla om Zayn för det kan vi bara strunta i nu. Hursomhelst så är det här en Larry bok om ni inte redan märkt. Den här går ut på ett sommarlov. Ibland tar jag dag efter dag eller så gör jag att det gått en vecka på vissa kapitel. Jag ska ge en bättre förklaring på den här boken så here it is:
det är sommarlov och Harry jobbar på ett bageri. Han jobbar själv den här sommaren för de andra medarbetarna bestämde sig att Harry skulle få ansvar. Så han tar in sina bästa kompisar Liam, Niall och Zayn. En dag flyttar det in en ny kille, Louis och Harry blir genast intresserad. Det han inte vet är att Louis är i en kamp mot anorexia och depression. Det blir inte lätt för Louis med sin plan om att hålla sig borta från alla. Han har planer på gång och han vill inte skaffa vänner för då förstörs allt. Men Harry kan inte hålla sig borta från honom och försöker därför att få upp vänskapen med honom eller att dem blir ihop. Louis försöker verkligen att ignorera honom men det är så svårt för han gillar honom så mycket. Och Harry försöker att hjälpa honom mer och mer.
Men Niall gillar inte Louis, han vill inte att Harry ska vara med honom.
Det finns en bok som Louis har som han skriver i, och där finns allt som behövs. Hur han mår, hur han tycker att vissa dagar går, vad han tycker om Harry, vad som behövs för att hjälpa honom och så mycket mer.
Och så händer det att Niall får tag på den, flera gånger och tack vare boken så gör han upp dåliga planer.

Ja ungefär så säger vi nu okej. Jag håller fortfarande på med att komma på idéer men såhär får det vara nu. Och jag tror att hela boken kommer vara i Harrys perspektiv.
Om ni inte redan märkt en sak så händer det då och då att texten blir såhär, men det tänker jag inte riktigt säga nu för det kommer ni få reda på senare i boken.

Nu ska jag inte störa mer så hejdå 💕

Bakery || LarryWhere stories live. Discover now