Capitolul 2

5.1K 227 26
                                    

"-Stați puțin. Spun hotărâtă.

-Ce s-a întâmplat? întreabă Sisi aruncandu-mi priviri ucigatoare"

BEATRICE

-Nu s-a întâmplat nimic, dar nici măcar nu va știm numele de familie și intr-un fel sau altul faceți pe 'iubitii' noștri și veniți cu noi la cumpărături, in timp ce ne cumpărăm LENJERIE INTIMA. Nu știam ca bărbații din ziua de azi sunt atât de ciudați. Spun eu deja frustrată și accentuând, puțin cam mult "lenjerie intima", dar sper ca a meritat.

-Pai eu sunt Zayn Morgen, iar el Marco Willson. Acum e totul în ordine? Putem cumparara lenjeria aia? Spune Zayn pe un ton mult prea calm, dar în același timp zâmbind.

-Voi sunteți nebuni. Spun gesticulând din mâini în sus și jos.

-Da, de ce? întreabă Marco.

-Doamne. Mai bine rămâneam acasă și îmi croșetat hainele. Răspund eu. Sisi stătea lângă Zayn care în continuare își ținea mana pe umărul ei și râdea în hohote.

-Iar, tu, domnișoară, ar trebui sa taci. Adaug arătând cu degetul spre prietena mea. Dragul și scumpul Josh o sa facă un infarct foarte drăguț dacă te vede așa.

-Așa cum? Întreabă Zayn uitandu-se din cap pana în picioare la Sisi și muscandu-si buza de jos.

-Și cine naiba e și Josh ăsta? ! Adaugă repede Marco.

-Așa cu mana ta pe umărul ei, iar Josh este fostul ei. Chiar dacă el spune ca încă sunt împreună, e doar fostul. Răspund eu frustrată.

-OK. Înainte sa încep și sa îmi vărs toți nervii ar trebui sa nu fim în mijlocul mall-ului oameni buni! Spune Sisi pe un ton puțin ridicat.

-Acum, dacă ne scuzați, noi trebuie sa plecam. Ne mai vedem. Zic și o trag pe Sisi după mine în magazinul cu lenjerie intima.

Băieții rămân puțin șocați de gestul meu, dar din fericire cred ca si-au dat seama ca nu e bine dacă ne urmaresc. Poate ne vom reîntâlni intr-o zi. Oricum, nu îmi prea pasa, cu toate ca ochii negri ai băiatului brunet încă sunt în mintea mea și nu cred ca vor dispărea curând.

-Nu vreau sa vorbim despre nimic. Ma scoate Sisi din gândurile mele în timp ce ne plimbam printre rafturile magazinului.

-Nici eu. A fost ciudat. Răspund și începem sa radem.

-Doamne ce bine arata Zayn. Iar Macro, se cam holba la tine. Apropo, nu ți se pare ciudat ca are nume de peste? Macro? Adică cine i-ar pune numele ăsta unui om?! Mă rog, dar...

-S-S-Sisi. N-nu e-e M-Macr-r-o. Spun eu printre hohotele de ras care mi le provoacă prietena mea.

-Dar atunci?!

-E-e M-Marco. Răspund eu încercând sa mă stăpânesc.

-Aaa. Acum are mai multa logica..

***

După câteva ore bune de plimbat prin magazine și stand la una din cafenelele mall-ului am reușit sa o conving pe Sisi sa plecam.

Mâine era prima zi de școală. Așa ca trebuia sa ne punem hainele cumpărate în șifonier și sa ne gândim în ce ne îmbrăcăm mâine.

Ajunse acasă ne-am schimbat în haine comode, dar asta după ce ne-am făcut un dus.

Am pus toate hainele pe umerașe și pot spune ca sunt mandra ca am o prietena la fel de nebuna ca mine, o mașină în care ne intra toate hainele pe care le cumpărăm și un șifonier cât jumătate de camera.

Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum