Dimineata vine mai repde decat speram, am dormit atat de bine in bratele iubitului meu, a fost o seara perfecta, cea mai minunata intalnire din viata mea. Deschid ochii si realizez ca sunt singura. Cobor din pat si imi fac treburile femeiesti de dimineata, dupa care imbrac un tricou de-al iubitului meu si cobor, cred ca in bucatarie, caci nu stiu mai exact ce e jos, nu am apucat sa inspectez locul asa cum imi doream caci aveam un iubit cam nerabdator.
Deschid usa si un miros atat de placut si bine cunoscut imi inunda narile. Daca Marco face clatite, eu o sa invat sa zbor.
-Neata iubito. Imi spune aruncand o clatita prin aer pentru a o intoarce.
-Ce dragut din partea ta. Il comlimetez ducandu-mi mainile la gura atunci cand ii intalnesc privirea.
-Stiu nu e asa? Intreaba el foarte fericit, mai ceva ca un copil caruia i s-a cumparat prima acadea.
-Da, foarte dragut sa iti lasi iubita sa se trezeasca singura. I-o intorc dandu-mi ochii peste cap si pufnind in timp ce ma asez la masa.
-Iarta-ma, iarta-maaaaa! Tipa el punandu-mi in fata o farfurie de clatite in forma de.. inimioara?!
-Yoaay. Imi scapa surprinderea printre dinti. Il privesc zambind si sarla gatul sau pupandu-l pe toata fata.
-Te iubesc, pitico.
-Eu mai mult.
Nu apuc sa spun ca vreau sa ii degust clatitele, caci isi zdrobeste buzele peste ale mele. Ne sarutam ceva timp in care foamea pune stapanire pe stomacelul meu. '
-Iubitule, daca ma scuzi, pot sa gust si eu clatitele facute de tine? Incerc sa ii spun cu subinteles ca nu am primit nimic de mancare de la pranzul de ieri, caci imi faceam sperante ca voi lua cina cu el, dar nu, s-a gandit sa ma aduca in mijlocul padurii si sa-mi faca clatite.
-Da, normal.
I-au o gura mare din coltul inimioarei si un geamat de lacere iese printre buzele mele.
-Doamne omule, sunt cele mai bune care le-am mancat pana acum! Spun cand papilele mele gusative erau in pragul unui infarct din cauza gustului.
-Stiu. Se lauda Marco singur.
-Haha, pun pariu ca toti ceilalti s-au innecat cu ele.
-Nu mai fi tu asa sigura si mananca tot ce e acolo, caci azi trebuie sa ne intoarcem si sa mergem la cumparaturi pentru Craciun, mai e o saptamana.
-Firar. Am uitat ca vine si Craciunul. Zic amintindu-mi ca trebuie sa caut cadouri. Apropo, a cui e cabana asta?
-Amm, a tatei. Aici veneam inainte sa se deschida campingul. Si daca tot ai adus vorba, ce frei sa facem de Craciun.
-Nu stiu, doar vreau sa fim alatauri de famili si prieteni. Nu am facut niciodata Craciunul fara Sisi. Deci si pe asta tot asa il facem.
-Asa sa fie.
***
Urcam in masina si ne indretam spre LA. Pe drum nu vorbim prea multe, doar cantam diferite melodii de la radio, nu mai cantasem de mult impreuna cu Marco, de fapt nu e asa mult de ieri, dar totousi.
-Unde Dumnezeu ati fost?! Intreaba Sisi ranjind pervers.
-Pai am fost atacati de un grup de terorist si tarati pana in padure, dar Marco a reusit sa ne scoata de acolo. Raspund razand Unde Doamne am ptut fi, am avut o intalnire, una misto. Adica tu ai mai avut intalniri la o cbana, in jurul unui foc, dupa in cada si pat? Adaug chicotind.
-Nesimtitule. Se intoarce prietena mea spre Zayn ce era prea prins de telefon.
-Ce am facut? Spune el confuz.
-Nu m-a scos la intalnire in mijlocul naturii, la cabana, langa foc, sa-ti fie rusine! Ii reproseaza ea, iar Zayn o prinde de talie si o trage intr-un sarut lung si cam salbatic.
-O Domane. Exclama Lariss care tocmai iesise din doritor urmata de un Noah, cam trist.
-Ce se intampla aici? Imi sopteste Marco amuzat prinzandu-ma intre bratele sale puterice si privindu-ne prietenii foarte ciudati.
-Chiar nu st- Nu apuc sa termin caci suntem intrerupti de Noah ce isi cere scuze.
-Lariss, dar nu am vrut, imi pare rau, ce nu intelegi.
-Hai ma lasi, tu nu stii sa deschizi un sutien cum trebuie?! Esti batut in cap omule?! E al trilea pe care il rupi! Tipa ea nervoasa si cu pumnii inclestati spre iubtul sau ce statea langa usa si parea incremenit. Probabil nu se astepta sa spuna asta de fata cu noi toti.
-Hai sa revenim mai tarziu. Ii spun iubitului meu ce se prapadea de ras. Se pare ca nu tot timpul auzi chestii de genul.
-Ce oameni! Imi zice Marco atunci cand urcam in masina si se are ca mergem la Mall, singuri.
-Ce vrei sa le cumperi ? Schimb subiectul.
-Habar nu am, anul trecut au fost multumiti cu ceva haine, dar acum chiar nu stiu.
-Eu am nevoie de o rama mare, caci am de gand sa fac un colaj cu poze cu mine si Sisi, iar pentru Lariss, cred ca un glob cu o poza cu noi sau ceva, imi place sa fac cadou poze. Raspund razand.
-Si mie o sa imi dai tot o poza?
-Probabil. Raspund si ne dam jos din masina.
-Serios?!
-De ce nu? Nu ti-ar place un poster cu mine dezbracata? Intreb Razand. Socul de pe fata lui imi da de inteles ca nu prea, dar ranjetul pervers si ochii schlpitori imi schimba parerea.
-Fi sigura, l-as lipi pe masina, stii, sa vada toti ce iubita sexi am eu. Raspunde si ma trage spre intrarea din magazin.
Trecem pe langa un magazin de bijuterii, iar un inel cu o floricica din pietre sclipitoare imi atrage atentia si ma face sa ma holbez la el. Il vedeam pe Marco (,) cu coada ochiului cum priveste acelasi inel si un zambet plin de speranta ii apare pe buze.
-Chiar l-as cumpara, dar e cam devreme, iubito, imi pare rau.
-Dar nu am spus nimic. Il contrazic putin trista.
-Nu, dar zabetul tau spunea multe. Hai, mai asteapta putin.
"Mai asteapta putin"? Era tot ce aveam in minte in acea zis, ce vroia sa spuna din asta adica o sa ma ceara de nevasta, woah, ar fi perfect sa se intample asta.
-Marco!!! Strig spre el.
-Da? Ce s-a intamplat?
-Stii magazinul asta? Intreb chicotind.
-Nu spune ca asta e magazinul cu lenjeria in care trebuia sa mergem atunci?!
-Daa. Haide.
-Din totdeauna stiam ca iti place sa iti aleg lenjerie. Imi spune el facandu-ma sa rad. Si stiam ca sunt facut pentru aceasta meserie. Adauga razand.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
NEEDITAT
Dragi cititori, nu stiu daca va place cartea, parerea nici atat, dar vreau sa va anunt ca nu mai e mult si se termina. Daca vor fi destule pareri, e posibil sa scriu si vol 2, dar nu cred, de voi depinde.
Multumesc <3
CITEȘTI
Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*
RomanceO simpla intalnire din mall, care nu era planuita, poate lega doua persoane mai mult decat e posibil? O simpla privire aruncata de cele doua una alteia, va fi de ajuns sa se indragosteasca pe moment? Intaplarea face sa se intalneasca si la aceeasi...