Capitolul 30

1.6K 98 1
                                    

*Dupa cateva saptamani*

Ne indreptam cu totii spre cantina scolii, eram in culmea fericirii se pare ca Emilia aflase de logodirea noastra si se lasase balta de cucerirea lui Marco. Pe Sebastian nu il mai vazusem din acea zi, in care fusesem la mall, dar nici nu ma interesa persoana lui.

Hotarasem impreuna cu Marco sa facem nunta in vara, la fel si Sisi si Lariss.

-Beatrice? Imi sopteste Sisi si simt cum panica ma cuprinde. Ii dau drumul iubitului meu si o trag spre toaleta.

-Ce s-a intamplat? Incerc sa par cat de calma pot, doar ca nelinistea mi se simte in glas.

-Imi e cam greata.Spune ea si un ranjet pervers imi apare pe fata.

-Ultima oara ati folosit protectie? In mai putin de o secunda culoarea fetei i se schimba din imbujorarea pe care o avea, acum e alba sau mov, ba nu verde. Mai usor fato, zici ca esti cameleon! Adaug eu razand.

-Nu mai rade idioato! Ce Dumnezeu sunt gravida?! Nu, nu se poate, Beatrice ajuta-ma!

-Ce vrei sa fac, sa scot eu copilul pentru tine? Toate se petrec la timpul lor, iar acum se pare ca e timpul. Ii spun putin ironic, dar zambind. O sa fiu matusa! Adaug batand din palme si sarind in sus si jos de bucurie, mai ceva ca un ponei care primea zahar.

-Dar voi? Ati folosit protectie? In seara de Craciun, a fost prima data cand am uitat, probabil pentru ca eram prea fericiti.

-O mare imparat al unicornilor, cum e posibil?! Nu, nu am folosit. Spun in soapta si simt cum ma prinde ameteala.

-Mai usor, tu esti mai cameleon ca mine. Ma ia Sisi peste picior si simt cum vreau sa ii dau cu ceva in cap doar ca sa taca.

Usa baii se deschide si o Lariss alarmata, imbujorata si speriata isi face intrearea dramatica.

-Ce se intapla aici? Intreaba ea probabil vazandu-mi curcubeul de pe fata.

-Eh, nimic rau, Doamne. Zice Sisi pufnind, mai putin se inneca in propria ironie.

-Sisi?!

-E ceva rau legat de faptul ca s-ar putea sa fim gravide?! I-o intorc eu deja satula de sarcasm.

-Ce?! Tipa prietena noastra si pot observa cum maxilarul ei mai putin face gaura in podea.

Oftez la unison cu Sisi si ne privim in oglinda.

-Deci o sa fiu matusa a doi baieti, doua fetite sau a unui baiat si o fetita? Sau daca una din voi are gemeni si o sa....

Incepe Lariss sa turuie, mai avea putin si se urca si pe pereti, dar o opresc la timp inainte sa mai spuna si alte prostii:

-Draga noastra prietena, incep eu calm, ce e in capsorul ala al tau, paie?! Continui, dar tipand.

-Dar ce am facut?Face ea pe inocenta.

-Nimic, doar ca nu pot sa cred ca as putea sa fiu gravida la varsta asta, atata tot. Matrtueisesc si ma uit din nou in oglinda.

Wow, chiar arat ciudat cu un curcubeu pe fata, incep sa imi inteleg prietenele.

-Vi ati folosit protectie ultima oara? Ma trezesc vorbind dupa un moment mai lung de tacere.

O vad pe Lariss albastrindu-se si punandu-si mainile la gura.

-Si uite cel de-al treilea cameleon. Exclama Sisi razand.

-In seara de Craciun am cam uitat de ea. Sopteste prietena noastra mangaindu-si usor abdomenul si privindu-l lung.

-Deci asta e prea mult! Zic eu.

-Stiu, adica o sa fim toate matusi. Sper sa ma fetita. Spune Sisi zambind.

-Nu, nu asta. O contrazic. Inteleg ca am fost cerute in casatorie in aceeasi seara, dar sa ramanem gravide tot atunci, e prea mult. Adaug razand.

-Credeti ca ar trebui sa le spunem baietilor acum, sau dupa un control?

-Nu le spunem niciodata. In seara asta ne facem bagajele si ne mutam. Ne zice Lariss speriata.

-Cum adica ne mutam si unde? O aud pe Sisi intreband speriata si confuza.

-Cum adica unde? Pe o insula tropicala, dintr-o alta tara, sau continent, ba nu pe o alta planeta Acum miscati-va nu avem timp de pierdut. Ne spune ea panicata si tragandu-ne spre iesirea baii.

-Ce e inneregula cu tine? Intreb razand. De ce ne-am muta? Ok, nu ai nevoie doar de un control ginecologic, ci si de unul psihic, caci cred ca ai luat-o pe aratura.

Izbucnim toate in ras si iesm din baie ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mergem la masa la care erau baietii si incercam sa parem cat mai naturale.

-Daca am fi gravide, care ar fi reactia voastra? Ma trezesc intreband, iar rasul ce predomina acum cateva secunde se oprise si toti ma priveau confuzi.

-Adica o sa fiu unchi? Intreaba Alex ridicandu-se in picioare si cu un zambet kilometric pe fata contiunua: Stiam ca am un frate nebun, dar totusi, mai idiotule cum ai putut sa uiti sa folosesti protectia, inteleg ca nu ti-a placut tie, dar nu te-ai gandit la saraca fata, macar ati vorbit daca vreti un copil?!

-Alex, mai usor, era o simpla intrebare. Il calmez dar primesc un picior puternic din partea prietenei mele.

-Nu stiu ce sa spun. Zice Marco avand o privire speriata.

-E in regula iubitule, il asigur eu, sau cel putin asa cred. Continui in soapta dar se pare ca ma auzisera cu totii.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


NEEDITAT

Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum