Capitolul 27

1.7K 101 2
                                    

Cititi micul anunt de la sfarsit. Multumesc.

~~~~~~

Iesim din magazin cu cateva plasute, nu gluma, dar chiar ii place sa cumpere lenjerie. 

Cu ocazia asta, am aduagat un mic cadou pe lista de cadouri pentru prieteni. 

-Hai sa mancam ceva. Imi zice Marco sarutandu-ma scurt pe tampla. 

Dau scurt din cap in semn aprobator si ne indreptam spre primul KFC ce il vedem. 

-Spuneti. Ni se adreseaza, domnisoara, ce pare ca ii cam facea ochi dulci iubitului meu, daca nu ar fi fost pultul dintre noi ar fi ramas fara par, sau fara dinti, si asa nu erau ei drepti. 

-Pai..

-Pai, un meniu de doua persoane, far aripioare picante, te rog. Intervin eu peste iubitul meu, ce avea un zambet pe buze, haha, vede el cand terminam aici. Il privesc incruntata si aceste isi da seama ca sunt geloasa si isi largeste zambetul facandu-ma sa ii dau un cot de toata frumusetea in stomac. 

-Imi place cand esti geloasa. Imi sopteste prinzandu-ma de talie. 

-Da, si eu am facut karate, judo si lupte. Acum tin sa te informez ca sunt in echipa feminina de handbal si acum trei an m-am lasat de bascket, deci ai face bine sa mergi si sa gasesti o masa buna pana termin eu cu domnisoara. Raspund enervata, dar si multumita ca ma asculta. 

-Uitati comnda. Spune bufnita din fata mea. 

-Multumesc. Ii scuip in fata si ii arunc o privire ucigatoare, urmata de un zambet ingeresc, dupa care ma retrag spre barbatul ce ii zambise pasarii. 

-Data viitoare cand ai de gand sa ii zambesti altei fete o sa ramai fara dantura aia perfecta. Ii spun sorbind din suc. 

-Nu o sa mai fie o data viitoare, iubito. Ma asigura el prinzandu-mi mana ce era pe masa. 

-Mai bine. 

*

Iesim din local si ne indreptam spre alte magazine in cautarea cadourilor, avand in vedere ca eram deja in vacanta si nu aveam ce face acasa. 

-Waaai! Exclam cand trecem pe anga cea mai frumoasa rochie turcoaz, pe care am vazut-o in viata mea. Marco nu apuca sa spuna nimic, pentru ca il trag dupa mine in magazin cautand rochia. 

-Iubito, ce ai vazut? Intreaba el nesigur. 

-UIteee! Arat spre rochia ce trona pe manechin. 

-Wow, doar nu ai de gand sa porti asa ceva. Spune el. 

-Ba da, chiar la urmatoarea petrecere. Ii zic luand o alta rochie, din acelasi model de pe raft. 

-Pai te asigur ca nu o sa mergi la o urmatoare petrecere. Striga el din urma mea. 

Ridic mana stanga si o flutur in semn sa nu mai spuna prostii si intru in cabina de proba.

Ies imbracata in rochia turcoaz cautandu-l cu privirea pe Marco, dar normal, era de negasit.

-Hmm, ce acem noi aici. Credeam ca ai trecut de faza asta cu (,) culorile.

-Ce iti trenuie? Chiar nu poti sa iti vezi de viata ta? Si eu credeam ca ai trecut peste despartire, nu serios, a fost acum doi ani, iar de atunci te tot tii dupa fundul meu, si da sa stii ca stiu ca e sexi, mama si ce frumos e in rochia asta. Incep sa il iau peste picior pe idiotul din fata mea. 

-Da, ai dreptate, imi e cam dor de el. Imi spune apropiandu-se prea mult de mine. Ma dau cativa pasi in spate dar ma lovesc de un perete. La naiba, doar eu, super Beatrice am parte de astfel de bafta.

-Poti sa pleci, nu am nevoie de batai pe aici. Ii zic cand ii zaresc spatele lui Maarco. 

Rasuflu usurata cand se intoarce si il vede pe bufonul asta prea aproape de mine. Face niste pasi imensi spre noi, mai ca alearga. 

-Ce vrei sa spui? Intreaba Sebastian in cele din urma confuz. 

-Asta. Este singurul cuvant care resuesc saa il spun.

-Iubito, ce se intampla? Isi face Marco simtita prezenta.

Il vad pe idiotul din fata mea, care ma scarbeste, cum inghite in sec si isi intoarce privirea spre iubitul meu ce era alb la fata.

-Ai putea sa te indepartezi? Ii scuipa cuvintele in fata, iar el imi mai arunca o ultima privire si pleaca. Ti-a facut ceva? Intreaba el prinzandu-ma in bratele sale puternice si calduroase. 

-Nu. Chicotesc eu. Acum daca nu te superi, o sa raman fara aer. 

-Imi pare rau iubito, dar nu imi prea place de el, adica nu il suport. Si tu nu ai vazut ce aproape statea de tine sfecla aia?

Incep sa rad de apelativul pe care l-a folosit Marco. Il strang in bratele mele firave si il sarut scurt pe buze. 

-Chiar te prinde culoarea, dar totusi, cam scurta chestiuta asta, uite, e aproape sub fund, serios? Ai de gand sa porti asta? Daca da, am sa te incui in beci, pentru ca asa tu nu ai sa mergi nici unde, femeie! Ma innebunesti.

Incep sa rad si mai tare, omul asta e complet nebun. 

-Bine, doar o cumparam, ca s ao am in dulap, nu am sa o port, momentan. Ii raspund si ma indrep din nou in cabina pentru a ma schimba. 

Il aud oftand, dar spre fericirea mea nu mai pleaca de aici, asta i-a fost invatatura de minte. 

*

Dupa multe alte cumparaturi ne indreptam spre apartament pentru a verifica ce s-a  mai intamplat cu ceilalti. 

-Crezi ca s-au impacat? Intreab chicotind amintindu-mi de cearta dintre Noah si Lariss, nebuni rau oamenii aia. 

-Sa speram. Oare cata lenjerie au stricat astia doi?Radem amandoi de nemurile noaste. 

-Ma intreb cum de eu si Noah nu semanam. Totusi suntem verisori primari. 

Intram in apartament si vedem sase geamntane imense langa usa. 

-Bine ca ati ajuns. In seara asta plecam in Pensivenia. Ne lamureste prietena mea. 

-Se pare ca am aflat unde facem Craciunul. Imi spune Marco prinzandu-ma de talie. 

-Voi sunteti nebuni. Exclam. 

-Zayn, Noah, veniti putin. Striga iubitul meu cand eu ma duc spre dormitor pentru a verifica daca mi-au pus tot in bagaj. Nu aud ce vorbesc cei trei doar faptul ca ne spun ca au de facut ceva inainte de plecare. 

----------------------------------------------------------------------------------------------

NEEDITAT

Inca un capitol.Mai sunt maxim 5 capitole si se termina, multumesc pentru vizualzari, voturi si cele cateva comentarii care le-ati lasat. Acestea m-au motivat sa scriu in continuare. 

Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum