Capitolul 5

4.1K 187 0
                                    

"-Hei! Tu nu îi faci complimente iubitei mele. Spune Marco răutăcios.

-Iubitei?! Striga Sisi la mine în timp ce îmi arunca priviri intrebatoare"

------

BEATRICE

-Pai așa se pare. Răspund eu zâmbind inofensiv și ridicând din umeri în timp ce mă jucam cu vârful pantofului pe podea.

-Și când aveai de gând sa mă informezi?! Se răstește Sisi ridicând mâinile în aer.

-Probabil diseară, când povesteam. Acum nu prea era momentul. Înțelegi? Încerc eu sa ies din încurcătură. Dar și ea si-a tras-o cu Zayn, "sari" și tu pe ea. Bine punctat.

-Dar voi? Adaug eu arătând cu degetul spre cei doi porumbei. Voi când aveați sa ne spuneți? !

-Pai... știi... tot diseară. Răspunde Sisi inrosindu-se.

-Avem multe de vorbit. Spun eu serioasa în timp ce îmi privesc prietena roșie ca un rac. Nu știu ce a fost în capul ei. Știam ca e nebuna, dar acum sunt sigura ca e dusa cu pasarica.

După ce am servit și noi micul de jun alături de băieți, care ne-au pregătit niște clătite de care nu te mai saturi și îți vine să te lingi pe degete, am plecat spre școală.

Eu am mers cu Marco în timp ce nebunaticii au ajuns cu mașina lui Zayn. Eram curioasa ce naiba s-a întâmplat intre ei. Și de unde atâta tupeu pe vaca mea sa se culce cu el după ce a trăit acum câțiva ani?! Poate vrea sa treacă peste tuto. Da. Așa e. Hehe. Sunt mai buna ca tine. Bine. Tu inteleapto. Vrei sa mă înveți și pe mine cum sa citesc în palma?! Sigur. Ai nevoie de...

-Beatrice? Vocea lui Marco îmi oprește conștiința din a spune aberații fluturandu-și mana în fata mea de câteva secunde.

-Scuze. Eram prea prinsa în gândurile mele.

-Am observat. Răspunde acesta râzând.

După ce îmi deschide ușa mașinii, mă ajuta sa ies și îi privim pe cei doi iubareti cum se țin de mana în fata mașinii lui Zayn asteptandu-ne.

-Doamne dar repede se mișcă astia doi. Spun eu chicotind.

-Știu. Doar noi suntem mai "lenti". Răspunde Marco zâmbind dulce.

Mă lipește de portiera mașinii punandu-si mâinile pe lângă mine asigurandu-se ca nu am cum sa scap.

Sigur place. Da. În sfârșit. Prințul e aici. Nu pot sa cred. M-am îndrăgostit. Taci naibii din gura și lasa-ma sa fiu atenta la el.

Îmi aplica un sărut lung în coltul gurii după unul pe gat. Se retrage când Zayn își drege glasul lângă noi.

-Dragilor. Suntem pe strada. Noi ne a abținem. Încercați și voi. Rostește acesta cu un zâmbet ce îi joaca în colturile gurii.

-Ce sa spun. Noi nu ne-am tras-o seara trecuta. Răspund eu indignata.

-Nici noi. Sare Sisi ca arsa din spatele lui Zayn.

-Nu zau? ! Întreabă Zayn intorcandu-si privirea spre Sisi. Zâmbetul sau dispăruse și se transformase intr-unul pervers.

-Mm. Zayn. Taci o dataaa. Țipă Sisi nervoasa.

-Nu e nici o rușine scumpete. Adaugă Marco uitandu-se la ei. Toți o facem la un moment dat.

-Pe cine faci tu scumpete?! Spun eu cu Sisi și Zayn simultan.

Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum