Capitolul 8

3.2K 164 1
                                    

-Cine e ăla? Spune Alex după ce pleacă noul băiat care, sincer mi-a atras puțin atenția cu privirile lui.

LARISS

-Cineva neimportant. Respunde Beatrice sec. Chiar dacă o cunoșteam de câteva ore, puteam observa cum își inclesta maxilarul și mușchii de la mâini erau mai încordați ca niciodată. Sigur nu avea un trecut frumos cu băiatul ăsta. Trebuie sa aflu ce s-a petrecut.

-În seara ăsta mergem în club. Nu am pofta de petrecerile acestui vierme. Zice Sisi dezgustata. Și asta îmi confirma faptul ca nu făcea parte din trecutul roz al acestora.

-De acord. Lariss, vrei sa fi partenera mea. Tu nu ai iubit, eu nu am iubita, ieșim intre frați. Ce spui? Spune fratele meu mai mic cu cea mai mare inocenta pe care o avea.

Rasul celor din jurul meu mă face sa realizez ca perle a scos Alex pe gura. Alaturandu-ma lor raspund:

-Tu iti bați joc de mine? Cine crezi ca te lasă pe tine în club la orele alea și la vârsta asta?

-Faptul ca am trei frați lângă mine. Respunde acesta afișând fata lui de cățeluș plouat care mă făcea sa îmi fie mila.

-Nu Alex. Vocea groasa a lui Zayn mă face sa tresar, ca și cum nu ar fi fost lângă mine pana acum.

***

BEATRICE

După o zi obișnuită de școală am ajuns cu Sisi în apartament și am făcut una din cele mai lungi bai din viața mea.

Scufundată pana la gat în apa fierbinte peste care plutea spuma și câteva petale de trandafir, am început sa mă gândesc la toată ziua de azi.

La-m cunoscut pe Alex. Am remarcat asemănarea izbitoare dintre el și iubitul meu. Ce ar fi sa îi prezinți familiei acest iubit? Și pe Alex Brianei?

Conștiința mea nebuna îmi dădea idei geniale. Weekend-ul viitor as vrea sa îmi cunoască părinții. Poate și Sisi vrea sa îl prezinte pe Zayn, așa ca avem încă un motiv sa mergem în Pensilvenia. Trebuie sa o conving și pe Lariss, îi pot face cunoștință cu Noah, mult prea iubitul meu verișor. Alex sigur se va ruga de noi sa îl luam ca sa o cunoască pe Briana. Dupa poza pe care a vazut-o în telelefonul meu, pot recunoaște ca era excitat. Eram eu și Briana la plaja. Nu ne înțelegem noi prea bine, dar când vine vorba de mers la plaja și chestii legate de vara ne comportam ca doua fetițe de cinci ani care urmează sa își aleagă ce jucărie vor din cel mai mare magazin de jucării.

Ieșind din baie cu un prosop minuscul în jurul corpului, îmi aleg una din lenjeriile negre dantelate și încep sa îmi usuc părul. Sisi era prin bucătărie, pregătea salata de fructe după care eram topita.

Îmbrac o fusta din piele verde închis, aproape negru care era cu o palma sub fund, un corset crem dantelat cu modele de flori și jacheta din piele neagra. Ca încălțăminte abordez la niște platforme negre. Îmi întind parul și îl las pe spate, ajungand pana deasupra sânilor. Drept machiaj folosesc tuș, rimel puțin fond de ten și ca sa fie tacâmul complet "imprumut" rujul roșu a lui Sisi. Var în graba telefonul, cheile, portofelul și trusa minuscula pentru retușarea machiajului intr-un plic verde închis și ies pe ușa camerei.

Pe canapeaua din mijlocul sufrageriei, Sisi, Zayn, Lariss și Marco priveau spre televizorul de pe perete ce le oferea o emisiune neinteresanta.

-Sunteți gata? Spun eu făcându-i sa își îndrepte privirea spre mine. Pot observa cum Marco își cauta maxilarul undeva pe podea. Zayn cu Lariss râdeau de socarea acestuia, iar Sisi îmi făcea cu ochiul zâmbind pervers.

Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum