Capitolul 31

1.7K 103 4
                                    

-Draga domnisoara..

-Damna, va rog, doar ce am fost ceruta de logodnica plus ca am 18 ani impliniti. Il contrazic eu pe doctorul Priets, noul meu ginecolog, in timp ce ii flutur inelul in fata.

-Ma scuzati, draga doamna..

-Asa mai merge. Il intrerup din nou, dar acesta doar chicoteste.

-Se pare, ca intradevar sunteti insarcinata. Spune el, iar eu nu stiam daca sa zambesc sau sa ma dau cu capul de toti peretii.

-Pot sa va intreb ceva? Ma adresez eu cat de calma pot, dar inimioara mea alerga prin piept mai ceva ca la un maraton.

-Normal, orice. Imi raspunde domul doctor zambind parinteste.

-Aveti cumva copii?

-Da, o fata si un baiat. Lucia are 23 de ani, iar Patricio are 17. ZIce acesta mandru. Probabil banuie ce vreau sa il intreb caci ma priveste bland si rabdator.

-Si Lucia are copii? Soptesc eu privind in gol. Oare ce vor spune parintii mei, sau Marco? Adaug putin seriata.

-Da, un baietel de cinci anisori, Robert. Draga mea, nu trebuie sa fi speriata. Logodnicul tau va fi mai mult decat fericit, iar de parinti ce sa mai spun. Gandestete de cat curaj a avut nevoie fiica mea ca sa faca un control, cand eu eram doctorul. Imi zice acesta chicotind.

Incep sa cred ca totul va fi bine. Probabil parintii mei vor fi mandrii de mine, chiar daca nu mi-am terminat liceul si sunt gravida, Poate ca Marco va fi feicit, de fapt, daca nu va fi asa, va fi vai de capsorul meu. Inspir si expir incercand sa nu ma mai gandesc la asta. '

-Va multumesc pentru ajutor. Ii zic doctorului si ma ridic din pat zambindu-i cald si imbracandu-mi paltonul lung si gros, caci afara ningea.

-Va astept peste trei saptamani. Imi spune acesta si imi deschide usa cabinetului.

Ies si sunt uimita sa vad ca si prietenele mele ies in acelasi timp. Un sir de emotii imi traverseaza tot corul facandu-ma sa tremur din toate incheieturile.

-Ce sincronizaare. Spun eu iar un nod ce se formeaza in gat imi blocheaza urmatoarele cuvinte.

-Deci? Intreaba Sisi cu subinteles. Niciuna nu raspunde ci stam si ne privim, parca intelegandu-ne din priviri. Dupa ce oftam toate simultan spun:

-Doctorul a spus ca nu trebuie sa ne facem griji, caci parintii mei vor accepta situatia cu bratele deschise, iar pentru Marco nici nu are cuvinte.

-Si la mine. Adauga cele doua la unison.

-Ha? Si la voi au spus asta despre Marco? Incerc eu sa fac o guma si se pare ca imi iese caci prietenele mele rad. Dar ne oprim toate tre cand usa de la intrare se deschide si trei crai, foarte bine cunoscuti de noi isi fac aparitia.

Inghitim toate trei in sec si ne aplecam privirea spre podea.

-Ce faceti aici? Intreaba Noah putin uimit de intalnirea noastra.

Imi fac curaj si imi indrept privirea spre el evitandu-i pe frati.

-De fapt, ce faceti voi aici? Zic si imi pun mainile in solduri batand din piciorul drept in acelasi timp. 

-Pai, stiti voi, aveti GPS-uri in telefoane si doar ne-am gandit ca s-a intamplat ceva rau si de aia sunteti aici.

-Adica ne-ati urmarit?! Intervine vartejul Lariss ce se apropie de Noah cu pasi mari. 

-Oarecum.Raspude Marco si de abia atunci imi fixez privirea spre el. 

-Dar totusi ce faceati aici? Intreaba Zayn privindu-si iubita ce parea ca nu se va misca prea curand din spatele meu si nici nu imi va da drumul mainii. 

-Mm..p-pai..stiti voi... am ...am venit la ..un control. Ma balbai eu privind din nou podeaua. 

Din doi pasi si Marco si fratele sau ne prind pe mine si Sisi de talii si ne ridica barbia obligandu-ne sa ii privim in ochi.

-Adica sunteti gravide? Intreaba cei trei crai la unison Se pare ca ei vorbesc si prin telepatie. 

-Da. Rasundem noi trei in soapta. Ah se pare ca si noi putem vorbi telepatic, ce bune suntem.

La inceput par socati, dar dupa cateva secunde un zambet mai mult decat imens le inlocuieste incruntaturile. Marco ma strange in brate si ma saruta lung. Nu ma asteptam la o astfel de reactie din partea lui, dar merge. 

-O sa fiu tata! Exclama el, iar eu chicotesc. Iubito, o sa fim pariti, chiar si unchi. O Doamne, trebuie sa sarbatorim, in seara asta mergem in club. Sau nu, stai nu putem trebuie sa fim cat mai calmi pentru ca Marco junior sa poata dormi linistit. Nu pot sa cred, sunteti nebuni, sunt tata! Continua el, iar noi radem. Dar nu dupa mult timp incep si ceilalti sa isi exprime fericirea. 

-Ce spuneam? Vocea celor trei ginecologi se vace auzita, iar din dreptul celor trei usi apar doctorii in halaltelelor albe. Cei tre barbati ce ne erau viitori soti, sar sa le stranga mana si sa le multumeasca, dar ii incurca intre ei. 

-Marco, iubitule, cel din mijloc, domnul Priets, este cel ce m-a anuntat. Ii zic iubitului meu razand alaturi de doctor. 

-Ah ma scuzati. Ii zice doctorului la care fusese Sisi si se indreapta spre domnul Priets. Va multumesc mult doctore, spune el, m-ati facut cel mai fericit barbat din lume. 

-A fost doar munca ta, baiete. Ii rasunde doctorul razand, iar eu simt cum roseata imi urca in obrajori.

-Iubito, schimbam data nuntii. Il aud pe Marco strigand si il vad apropiindu-se de mine. Il privesc confuza si nu reusesc sa spun nimic.

-Luna viitoare ne casatorim, iar dumneavoastra si familia sunteti unul dintre invitati. Continua el aratand spre ginecolog. 

Incep sa chicotesc la spusele acestuia la fel ca cei din jurul nostru. 

-Mai bine v-ati anunta familiile. Ne sfatuieste doctorul. Eu nu am nevoie de invitatie imi e de ajuns ca am sa va vad in fiecare luna, continua razand. 

-La revedere! Spunem toti sase la unison cand iesim si ne indreptam spre masinile baietilor. Inainte de a urca sunt lipita de portiera si primesc un sarut lung si apasat de la iubitul meu, in semn de multumes si probabil ca il facusem fericit, iar partea grea, de abia acum incepea.

-----------------------------------

NEEDITAT

Ne apropiem de sfarsit :D 


Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum