Capitolul 7

3.4K 153 3
                                    

"-Bună. Vocea ei sparge liniștea ce se așternute intre noi.

-Salut. Raspunde Beatrice tragand-o intr-o imratisare calda."

SISI

-Hei. Adaug eu după ce ele se despart.
Zayn îmi prinde talia și mă sărută ușor pe parul blond prins intr-un coc dezordonat. Marco își ia iubita de mana și se îndreaptă cu ea spre sufragerie, urmați de Lariss care chicoteste pe seama celor doi frați.

-Eu sunt Lariss. Presupun ca vi s-a spus câte ceva despre mine.

-Da. Zayn a zis ca ești foarte enervanta. De ce ai spus asta ? Mie mi se pare chiar drăguță. Spun eu râzând pe seama iubitului meu.

Iubit? ! Ne-am dat naibii. Acum îi spui și iubit?

-Wai Zayn, dar de ce nu sunt uimita de ceea ce aud?! Răspunde Lariss cu cel mai mare sarcasm pe care l-am întâlnit pana acum.

-Ea e Sisi. Și bruneta e Beatrice. Încearcă băiatul sa scape nevinovat.

-Nu schimba subiectul. Și sa știi ca mi-am dat și eu seama. II întoarce Lariss vorbele.

-Încântate de cunoștință. Spun eu și prietena mea în același timp. Ne bucuram ca ai venit. Adaugă ea. O sa mergi și tu cu noi la liceu, nu?

-Și eu mă bucur. Da normal. Nu am de ales. Sunt obligata sa merg la același școală cu acești oameni insuportabil. Plus Alex. Și el a început anul ăsta liceul. O doamne. O sa fie mai greu decât îmi imaginam. Răspunde roșcată lasandu-si capul pe marginea canapelei și răsufland exasperata.

-Noi o sa fim acolo. Spun eu zâmbind. Dacă ai nevoie de ceva, doar spune cuiva ca ne cunoști și o sa ți se pună în genunchi. Adaug, dar de data aceasta râzând alături de ceilalți. Lariss părea puțin surprinsa.

-Ce vrei sa spui? Întreabă aceasta.

-Când am terminat clasa a 9-a, eu și Sisi am avut câteva melodii de interpretat la sfârșitul anului. Și după acel "concert" toată școală ne știa ca fiind cele mai bune la așa ceva. Nu au mai fost voci așa bune pana acum, asta ne-a spus profesorul. Dar la ultima ora de muzica ne-a sugerat sa facem o trupa cu ei doi. Răspunde Beatrice râzând. Acum înțelegi?

-Da. Mulțumesc de informații. Acum sunt sigura ca nu am sa mor.

După alte câteva ore de povestit despre viețile noastre, ne-am uitat la o comedie și am stabilit ca mâine o sa ajungem și pe la școală.

***

LARISS

Super frații mei s-au gândit sa îmi dea trezirea în cel mai minunat mod. O pereche de căști, melodii Rock, volum la maxim și un telefon cu care pot filma reacția mea.

Îmbrăcată doar în lenjeria intima roșie, dantelata am început sa îi alerg în toată casa folosind cuvinte nu chiar ortodoxe. Noul meu tata și minunata mea mama ne priveau și râdeau cu lacrimi de prostiile noastre. Nu îmi era rușine de nici unul ca eram mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată.

-Alex!!! Credeam ca tu ai mai multa minte decât nesabuitii astia doi! Săracele fete. Cum naiba va suporta. Tip eu alergandu-i prin toate încăperile casei. Am ajuns în unele camere de care nici măcar nu auzisem.

-Pai Beatrice a spus ca sunt primul băiat de care s-a atașat în cel mai scurt timp. Striga Marco de pe scări.

-Și Sisi a spus ca i-am "reconstruit" inima. Adaugă Zayn printre gafaieli.

Întâlnirea din Mall*IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum