Giray, son hareketlerini sergiledikten sonra izleyicilere selam vererek bitirdi danslarını. Grubu sahneden inip arka bölüme geçtiğinde genç adam kıza doğru ilerlemeye başladı. Nara etrafta yeşil gözlerin varlığını aradı. Eğer Asrın Giray'ın burada olduğunu öğrenirse sağ çıkmasına izin vermezdi. Kızın yanına vardığında ellerini ceplerine sokarak çarpıkça gülümsedi çocuk.
"Burada ne işin var senin?" Genç kızın ne kadar tedirgin olduğu sesine yansıyordu. Karşısında ki çocuğun dayak yeme olasılığı yüksek olsada beraberinde getirdiği grunuyla birlikte büyük kavga çıkartabilirdi.
"Büyük bir parti olduğunu duydum. Bir ziyaret edeyim dedim. Fena mı etmişim?" Çocuğun bu kendini bilmez tavırları kızın sinirlerini bozuyordu. Onu ilk tanıdığı zamanla bu zaman arasında koca bir fark vardı. Ona yardım eden o çocuk değildi bu karşısında duran kişi. Fazlaca kendini beğenmiş ve egoist biriydi.
"Asrın burada olduğunu görürse seni öldürür. Bence git buradan." Giray histerik bir kahkaha attı, arkasında kendisine bakan bir çift yeşil gözden habersiz.
"Ne işin var lan senin burada?" Asrın'ın sert sesi ile arkasını döndü genç adam.
"Ooo kimleri görüyorum. Nerelerdeydin? Bizde senin küçük oyuncağınla biraz muhabbet ediyorduk." Son kelimelerini kıza bakarak söylemesi Nara'nın gururunu zedelemişti. Asrın ise hadsizce söylenen bu sözler karşısında iki yanında salık duran ellerini yumruk yaptı ve bir kaç büyük adımla çocuğun karşısına dikildi.
"Ne dedin sen?" Bağırmamıştı, aksine gayet sessiz söylemişti. Ama kelimelerin arasından süzülen tehlikeyi anlamamak aptallık olurdu. Cem, Serdar ve grubun geri kalanı, karşı karşıya duran iki genci gördüklerinde hızla onlara doğru ilerlemeye başladılar.
Cem Asrın'ın bir adım arkasında dururken, Serdar sol tarafında ki yerini almıştı. Zaten bir kavga olduğunda ilk o atlardı ortaya.
"Ne işin var lan senin burada?" Serdar öne doğru atak yapınca Asrın eli ile durmasını sağladı. Giray karşısında tam kadro duran gençleri tek tek süzdü. Onlarla bir çok kez karşı karşıya gelmişlerdi. Kâh kendisi ve arkadaşları dayak yemişti kâhsa karşısında ki grup. Yine de ne o geri adım atıyordu nende onlar. Arkasında ki kızın düzensiz nefes alışlarını hissedebiliyordu. Korkusunu da. Kim olsa korkardı zaten. İki büyük düşman karşı karşıya.
Sonuç: felaket...
Çağrı gelmeyen arkadaşına bakmak için sahnenin arkasından çıkıp ön taraflara doğru ilerledi. Etrafı tararken gözüne tanıdık ceket takıldı. Etrafı devlet liselileriyle çevrelenmiş arkadaşının yanına gitmeden önce arkasını dönerek diğerlerine seslendi.
"LAN KOŞUN! DEVLET LİSELİLER TOPLANMIŞ." Çağrı'nın sesini duyan arkadaşları hemen oturduğu yerden kalkarak hızla yanına gittiler. Tekin kaşları çatık bir şekilde arkadaşına bakarak "Ne oldu lan?"diye sordu. Argo kelimeler kullanmaktan hiçbir zaman çekinmezlerdi. Birbirlerine karşı bile.
Çağrı işaret parmağı ile Giray'ın bulunduğu yeri gösterip "Abi baksana, sahayı boş bulmuşlar. Hakeme saldırıyorlar." Tekin, Şenol ve diğerleri Çağrı'nın işaret ettiği yere baktıklarında olayı kavrayıp hiç beklemeden yanlarına doğru ilerlediler.
Giray'ın grubu yanlarına geldiklerinde hemen çocuğun arkasına geçerek karşı gruba tehtidkâr bakışlar atmaya başladılar.
"Hayırdır? Problem nedir?" Cem gözlerini kapatıp sakin olmaya çalıştı. Aksi takdirbde öfkesine yenik düşüp yapıştıracaktı yumruğu suratına.
"Sensin problem. Sen ve senin it arkadaşların." Yine de kendisini tutamayıp cevap vermişti. Çağrı ağzında bir kaç küfür mırıldansa da liderlerinin atak yapmasını bekledi. Asrın'ın gözleri hemen Giray'ın arkasında duran ve etrafına ürkek bakışlar atan kıza takıldı. İçini kaplayan hisse karşı şaşkınlığa uğradı bir an. Kızın yanına gidip sıkıca sarılmak istemişti.
"Nara, buraya gel." Genç adamın komutu üzerine kendisini toplayıp ilerlemeye başladı kız. Tam Giray'ın yanından geçmek üzereydi ki çocuğun parmakları bileğini kavradığında durmak zorunda kaldı.
"Aslında böyle iyidi." Nara'nın kaşları çatılırken çocuğun yüzünü kibirli bir gülümseme kapladı.
"Çek elini." Asrın öfkeden kudurmak üzereydi. Ne hakla ona dokunabilirdi.
"Hiç niyetim yok."diye yanıtladı onu Giray. Sinirden yüz hatları gerilmiş olan çocuğa baktı. Asrın kızın boşta olan sol kolunu tutarak hafifçe kendisine doğru çekti.
"Eğer o elini çekmezsen kökünden söker köpeklere yediririm." Genç adamın savurduğu tehditle birlikte küçük bir kahkaha attı. Nara ise iki gencin arasında kalmaktan hiç hoşlanmamıştı. Asrın çocuğun hâlâ kızı bırakmamasına o kadar çok sinirleniyordu ki ellerini sıktığının farkında değildi. Nara bileğindeki acıya karşı gelebilmek için çabalasa da dudaklarından sessiz bir iniltinin kaçmasını engelleyemedi.
Giray genç adamı daha çok sinirlendirmek için kızı sertçe kendisine doğru çekti. Genç kız canının acıdığını belli edercesine çocuğa baktı. Giray'ın Nara'yı bırakmaması üzerine Asrın daha fazla sinirlendi ve kızın kolunu bırakmadan çocuğun karnına sert bir tekme attı.
Çocuk geriye doğru savrulduğunda kızı da peşi sıra sürüklemişti ama Asrın tuttuğu kolundan kendisine doğru çekerek düşmesine engel olmuştu. Kızı arkasına alıp öne geçti. Giray'ın düşmesi ile birlikte Çağrı ve diğerleri öne doğru atak yaptılar. Bunun üzerine Asrın'ın arkadaşları da ortaya atıldıklarında kavga kaçınılmaz oldu.
Cem Şenol'ün yüzüne yumruğunu geçirirken hiç beklemediği bir anda Berkan tarafından midesine sert bir tekme yedi. Serdar ve Aykut Cem'i korumak için Çağrı'ya ve Berkan'a saldırdı. Asrın ise Giray tarafından atılan yumruk ile geriye doğru sendelemişti.
Grupta olan kızıl saçlı kız Nara'nın yanına gelerek kollarını göğsünde kavuşturdu. Kavgayı büyük bir rahatlıkla izliyor, yüzünde tek mimik dahi oynamıyordu.
"Kavgaya bak sen." Kafasını kıza doğru çevirip sözlerine devam etti.
"Dua et de buradakiler kavganın senin yüzünden çıktığını düşünmesinler. Aksi taktirde Asrın'ın zaafı olarak damgalanırsın. Ve bu senin için hiç iyi olmaz." Kavgaya yandan bir bakış attıktan sonra kızın yanından geçerek diğer arkadaşına doğru ilerledi. Nara ise kızın söylediği tek bir şeye takılmıştı. Asrın'ın zaafı olmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH (TAMAMLANDI)
JugendliteraturBir çete liderinin umutsuz aşkı, genç bir kızı ayakta tutarken acımasız çetelerin oyununa gelirlerse ne olur? Asrın bir kez daha sevdiği kızı kaybetmemek için bir yol seçmek zorundadır. Ya onu bırakıp hayatının geri kalanını mutsuz geçirecek ya da a...