Bölüm 21.

7.1K 347 17
                                    

Genç adam gözlerini biran olsun kızdan ayırmıyordu. Hâlâ aynı pozisyonda durmuş birbirlerine bakarken kendilerini izleyen gözlerden habersizlerdi.

"Ooo, bakın burada kimler varmış." Asrın duyduğu tanıdık sesle kızdan ayrılıp arkasını döndü ve kızı arkasına aldı. Bunun için geç kalmış olabilirdi. Ama yine de onu saklamak gelmişti içinden. Karşısında sırıtarak kendilerine bakan grubu tek tek süzdü. Kız ile görünmekten kaçınırken şimdi böyle yakalanmak...

Lanet olsun!

" Yeni bir aşk doğuyor anlaşılan." Nara çocuğun koluna tutundu. Asrın kıza güven vermek istercesine elini sıktı.

Asrın, bir iki adım atarak grubun önünde duran çocuğa doğru yaklaştı. Tam dibinde durduğunda "Derdin ne sesnin?"dedi dişlerinin arasından. Burak yüzüne çarpık bir gülümseme yerleştirip kıza çevirdi gözlerini.

Onu boydan boya süzerken Asrın çocuğun gözlerini yerinden sökmek istedi.

"O gözlerin... Çok yanlış yerlerde dolanıyor!" Sesinde öyle bir tını vardı ki yer gök  bile karşısında duramazdı sanki. Burak gözlerini çocuğa çevirip "Bir zaafın olduğunu herkes biliyor. Boşuna inkâr etme."dedi.

"Sende daha fazla konuşmaya devam edersen ne olacağını biliyorsun." Karşı tarafta duran grup, çocuğun tehditine gür bir kahkaha atarak karşılık vermişti. Burak bir iki adım atıp çocuktan uzaklaştı ve arkasını dönerek ellerini iki yana doğru açtı.

"Duydunuz mu beyler?  Beni tehdit etti." Tekrar Asrına doğru dönüp sözlerine devam etti.

"Başın belada. Bu kızın sonu da Elif gibi olacak." Son sözleri konuşmayı sessizce dinleyen kızın kalbine korku salarken genç adamın iplerini koparmasına neden olmuştu. Asrın en sert yumruğunu hiç düşünmeden  çocuğun yüzüne indirdi. Burak yumruğun etkisi ile yere düşerken diğerlerinin harekete geçmesini sağlamıştı. Esmer bir çocuk genç adamın üzerine doğru yürüyüp yumruk savurdu. Ama Asrın güçlü refleksi sayesinde yumruktan kaçıp karnına sert bir tekme atmayı başarabilmişti. Başka bir çocuk genç adamın boşluğundan faydalanıp kıza doğru yöneldi. Nara olup biteni korku dolu gözlerle izlerken Asrın'nın yumruk yemesi ile ağzını kapatıp boğuk bir çığlık attı.

Çocuk kızın kolundan tuttuğunda geriye doğru çekti ve onu sertçe duvara itti. Nara'nın sırtı duvarın pürüzlü yüzüyüzüne sürttüğünde acı ile inledi.

Asrın diğerleri ile uğraşırken Nara kendisine doğru yaklaşan çocuğa baktı. Sırtının acısını önemsemeden kaçmaya çalıştı ama çocuk onu saçından yakaladı. Kız kurtulmaya çalıştıkça çocuk saçına daha çok asılıyordu.

"Asrın!" Genç kız var gücüyle çocuğa seslendiğinde Asrın hemen arkasını dönüp kıza baktı. Gördüğü manzara onu daha çok çileden çıkarmıştı. Gözleri sinirden kararmıştı.

Hızla kızı tutan çocuğun ensesinden kavrayıp geriye doğru savurdu. Çocuk yere düşerken genç adam üstüne çıkıp yumruklarını ard arda indirdi suratına.

Nara sırtının acısına bir de saç köklerinde oluşan yoğun acı eklenince öylece olduğu yere çöküp kaldı. Asrın çocuğa olan öfkesini dindirmeyi başarıp ondan uzakalştı ve kızın yanına giderek kolundan tutıp ayağa kaldırdı.

Nara hâlâ yaşadığı olayın şokundayken çocuğun sürüklemesine karşılık veremiyordu.

"Nereye gittiğinizi sanıyorsunuz." Burak kızın diğer bileğini tutup kendisine doğru çekince Asrın'ın elinden kayıp gitmişti. Arkasını döndüğünde Burak'ın attığı yumrukla yere savruldu genç adam. Nara artık göz yaşlarını serbest bırakmış yanaklarından süzülmelerine izin vermişti. Bileğini çocuğun elinden kurtarmak için oldukça uğraşlar versede başarılı olamıyordu. Asrın yerden kalkıp çocuğa yumruk attı. Çocuk yediği yumruğun etkisi ile geriye doğru savrulmuş ve  kızın bileğini bırakmak zorunda kalmıştı.

SİYAH (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin