Bölüm. 25

5.3K 293 12
                                    

Genç kız burnuna dolan nefis kokularla araladı gözlerini. Bulunduğu ortamı inceledi bir süre, sonra nerde olduğunu hatırlayınca derin bir nefes aldı. Giray'ın dün gece ki rahatsız edici mizahşörlüğü yüzünden kendisini hemen genç çocuğun odasına atmış üzerini bile değiştirmeden yatağa girmişti. Günün yorgunluğu nedeniyle de hemen kapanmıştı zaten gözleri. Şimdi ise hâlâ Giray'ın evinde ve onun odasındaydı. Oda tamda genç adama uygun bir şekilde döşenmişti.

Perdeler ve yatak siyah kumaşlarla kaplanmıştı. Yatağın karşısında bir televizyon, sağ tarafında ise koltuk takımı vardı. Oda bayağı geniş olduğu için kum torbası bile konmuştu.  Televizyonun yanında giysi dolabı vardı. Dolabın köşesine ise gitar konulmuştu. Genç kız siyah gitarı gördüğünde gözlerini belertip yataktan kalkarak gitara doğru yürüdü. Küçük yaştan beri gitar çalmak isterdi ama bu bir türlü nasip olmamıştı. Hayalinde hep çalardı. Gerçi bu hayalden gerçeğe dönmemişti hiçbir zaman. Ama bir gün bunu yapmayı çok istiyordu.

Kapı hızla açıldığında Nara eline almak üzere olan gitara dokunamadan yerinde sıçradı.

"Uyanmışsın."dedi Giray kıza doğru yaklaşırken. Genç kız çocuğa doğru döndüğünde gördüğü manzara karşısında şaşkılnığa uğradı. Genç adamın üzerinde  mutfak önlüğü vardı. Pembe ve kırmızı çiçeklerle bezenmiş olan mutfak önlüğü yapılı vücudunu sempatik hale sokmuştu. Nara gülmemek için dudaklarını ısırmak zorunda kaldı.  Çocuğu ilk kez bu kılıkta görüyordu. İnsanların gözünde çizdiği kötü çocuk imajının altında böyle biri olduğu şaşırtmıştı genç kızı. Nara eli ile dudaklarına bastırıp boydan boya süzdü çocuğu. Kesinlikle gülmemeliydi.

Giray kızın yüzünde ki ifadeden kendini sıktığını anlayınca gözlerini devirerek "Kendini kasmana gerek yok. Gülebilirsin."dedi. Nara çocuktan aldığı onayla boğazında dizilen ve çıkmak için can atan kahkahalarını serbest bıraktı. Kızın içten kahkahaları siyahlara bürünmüş odanın ağır havasını yumuşatırken genç adamın yüzünde bir gülümseme oluşmasına neden olmuştu. Kalbi bir kez daha hızlandı çocuğun. Ve bir kez daha inandı bu iri gözlü kıza aşık olduğuna.

"Bu kılığın ne ya?"dedi kahkahalarını bastırmaya çalışan genç kız. Giray eğilip üzerinde ki önlüğe baktı. Tamam biraz komik görünüyor olabilirdi. Ama evinde çalışan kadın hizmetçilerin kullandığı tek önlük buydu ve bundan başka önlükte yoktu.

"Evet, artık gülmeyi bırakta sabah sabah zahmet edip hazırladığım kahvaltıya gel." Kız çocuğun söyledikleriyle bir kez daha hayarete düşmüştü. Onun için kahvaltı hazırlaması elbette beklediği şey değildi.

"Kahvaltı mı hazırladın?" Sesinde ki şaşkınlık tınısı çocuğun birkez daha gülümsemesine neden oldu. Giray kızın kolunu kavrayıp odadan çıkartarak merdivenlere yöneldi.

"Aç kalmayı mı düşünüyordun?" Merdivenleri hızlı adımlarla inerek salonda hazır olan masaya doğru sürükledi kızı. Dün aniden sahiplendikleri köpek havlayarak koltuktan yere zıpladı ve kıza doğru koşarak bacaklarına dolandı.

"İyileşmiş."dedi genç kız çocuğa bakarak. Giray kafasını sallayıp kızın bacağından ayrılarak evde koşturmaya başlayan köpeği izledi.

"Evet, çabuk iyleşti gece." Kız çocuğa doğru dönerek soru sorarcasına baktı.

"Adını gece koydum. Gece gece başımıza musallat olmadı mı it." Çocuğun son söylediği şey kızın kaşlarını çatmasına neden olsada bakışları masaya kaydığında gevşemişti.

"Köpek gibi açım."dedi bir anda. Sonra dediği şeyin farkına vardığında eli ile ağzını kapatıp yavaşça çocuğa doğru çevirdi gözlerini. Giray bir müddet kıza baktıktan sonra şuh bir kahkaha patlatıp kızarmasına neden oldu. Nara kızaran yanaklarını saklamak için kafasını başka yöne çevirsede çocuğun gözünden kaçmamıştı. Onu daha fazla utandırmamamk için konuyu fazla uzatmadan önlüğünü çıkarıp koltuğa gelişi güzel fırlattı.

SİYAH (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin