Bölüm. 32

6.1K 289 41
                                    

Olayın üzerinden tam 3 gün geçmişti. Kamptan erken dönmeleri müdürlerin gözünden kaçmasa da okulun serseri öğrencileri oldukları için iki tarafta sorun çıkarmamıştı. O günden sonra Asrın ve Giray koruma işini abartmış her adımlarını takip eden 4 tane iri yarı adam kiralamışlardı. Şimdi ise Asrın mekanında toplantı ilan etmiş Giray ve grubu ile birlikte kızın anne ve babasını da çağırmıştı. Saat gece yarısını gösterdiğinde genç adam artık konuşma yapması gerektiğine kanaat getirmiş ve Nara'nın elini de tutup oturduğu yerden kalkarak herkesi görebileceği bir yere geçmişti.

"Size açıklamamız gereken birşey var."dedi ve kıza bakıp tekrar kendilerini izleyen insanlara döndü. Kızın elini tutan elini havaya kaldırdı.

"Biz artık sevgiliyiz." Giray duyduğu şeyi idrak etmek için bir süre bekledi. Ya yanlış duymuştu yada Asrın kafayı yemişti. Böyle bir şeyi olanak dahi görmüyordu. Ahmet bey ve diğerleri de en az Giray kadar şaşkınlardı. Ortalık bu durumun ihtimali ile karışmışken kalkıp sevgili olmaları intihar demekti.

"Ne saçmalıyorsun?"dedi Giray ayağa kalkarak.

"Diğerleri sizi sevgili sandığı için yaşadık tüm bunları. Siz kalkıp sevgili olduğunuzu mu söylüyorsunuz?"

"Giray haklı."diyerek konuşmaya dahil oldu yaşlı adam. Kızını daha fazla tehlikeye sokmak istemiyordu. Ahmet beyin konuşması Nara'nın canını sıksa da sessiz kalmaya özen gösteriyordu.

"Nara'yı daha çok tehlikeye atmış olursun." Asrın elbette olumlu yaklaşmalarını beklemiyordu. O yüzden kendini her türlü olaya hazırlamıştı.

"Abi bu yaptığını gerçekten doğru olmaz." Cem'de konuya dahil olduğunda genç adam sözü tekrar devraldı.

"Bakın, Nara benden uzak olduğunda da tehlikede olacak benimle olduğunda da. Bir seçim yaptım ve bunu sizin onayınız olsun diye değil sadece bilginiz olsun diye söyledim. Onu yanımdan ayırmayacağım." Son sözlerini Giray'a bakarak söylemişti. Onunla arasında bir sözleşme vardı ve kızla olan ilişkisi sözleşmenin maddelerini çiğniyordu. Ama bu umrunda da değildi açıkçası. Onu kaybetme korkusunu bir kez yaşamıştı. İkincisine asla izin vermeyecekti.

Giray sinirle ikiliye doğru yürüdü. Asrın'ın yanına vardığında kulağına fısıltıyla kendisini takip etmesini söyledikten sonra kalabalıktan uzak bir köşeye geçti. Genç adam kızın elini usulca bırakıp "Birazdan geleceğim."diyerek çocuğun arkasından gitti. Kız sevgilisinin gitmesi üzerine bir süre arkasından baktıktan sonra kalabalığa doğru döndü. Sevgili olduklarını düşündükçe içi kıpır kıpır oluyordu. Asrın kızı kulübeye götürdüğü gün söylemişti bunu.

"Her türlü tehlikedeysen sevgilim olmanda sakınca yok." Kız bir iki adım gerileyip çocuğun yeşil gözlerine baktı şaşkınca. Ne demişti o?

"Anlamadım?"diye sordu yanlış duyduğunu umarak. Asrın küçük bir tebessüm edip alnını kızın alnına dayadı.

"Tebrik ederim, Asrın KARA'nın sevgilisi olmaya hak kazandın."dedi ukala bir tavırla.

İşte böyle sevgili olmuşlardı. Asrın her zaman ki ukala tavrını konuşturmuş kızın fikrini dahi sormamıştı. Hoş Nara bundan şikayetçi değildi ya. Nurgül hanım kızın yanına gidip elini koluna koyarak dikkatini üzerine çekti.

"Bu yaptığınız doğru değil kızım." Genç kız kendini geri çekip kadının elinden kurtuldu.

"Neyin doğru neyin yanlış olduğunu siz mi söylüyorsunuz? Ayrıca bana kızım deme." Nurgül hanım kızının ani çıkışı üzerine afalladı. Hâlâ kendisine olan öfkesinin farkındaydı ama bu soğuk tavırları canını acıtıyordu. Onunla vakit geçirmeyi o kadar çok özlemişti ki... Hiç olmayan kızının yerine koymuştu Nara'yı.

SİYAH (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin