Bölüm 4. (Düzenlendi)

8.1K 426 8
                                    

Nara karşısında duran ve öfkeden deliye dönmüş gence baktı. Muhtemelen motorun sahibi oydu ve birazdan Nara'yı parçalara ayıracaktı. Çocuk hızla motoruna doğru ilerleyip elini siyah saçlarının arasından geçirdi. Bir kaç küfür mırıldandıktan sonra öfkeli bakışlarını ağır hareketlerle kıza doğru çevirdi. Genç kız korkuyla bir iki adım gerileyip sağ elinin işaret parmağını kaldırarak çocuğun arkasında ki bir noktayı gösterdi. Amacı genç adamın dikkatini dağıtarak oradan uzaklaşmaktı ama çocuk o kadar da aptal değildi. Kızın ne yaptığını anladığında hızla öne doğru atılıp Nara'nın bileğini kavradı.

"Sen kim oluyorsun da benim motorumu tekmeliyorsun?" Tıslayışı genç kızı daha da korkutmuştu. Öyle ki, ayaklarının titrediğini hissetti.

Nara telaşla kafasını iki yana sallayıp "Valla göründüğü gibi değil. Açıklayabilirim. Çok sinirlenmiştim ve sinirlenince de gözüm hiçbir şey görmüyor. Bende karşıma çıkan ilk şeye tekme attım o kadar yani."dedi bir yandan da çocuğun elinden kurtulmaya çalışıyordu. Çocuk gür bir kahkaha attı. 

"Ne kadar da tatmin edici bir açıklama oldu. Kızım sen böyle elimden kurtulabileceğini mi sanıyorsun?" Elbette böyle kolay kolay kurtulamayacağını biliyordu ama en azından doğruyu söylediği için bir nebze de olsa anlayış gösterir diye düşünmüştü.

"Bunun hesabını nasıl vermeyi düşünüyorsun?" Çocuğun sorusuyla tekrar ona baktı genç kız. İşte bunu hiç düşünmemişti. Motor pahalı bir şeye benziyordu ve onun parasını ödemek için durumu yeteri kadar iyi değildi. Bu işten zarar almadan kurtulduğu zaman kesinlikle öfke kontrolü için tedavi bile görecekti.

"Ne kadar tutar masrafları?" diye sordu kısık bir sesle. Çocuk kızın kolunu sert bir şekilde bıraktıktan sonra "Kendini satsan ödeyemezsin parasını." dedi. Kız mahcup bir bakış atarak "Çalışır öderim."diye yanıt verdi. Çalışsa bile o kadar para kazanamayacağını kendisi de iyi biliyordu. Genç adam gülerek kafasını iki yana salladı. Bu kız gerçekten aptaldı. Milyarlık motorun parasını gerçekten çalışıp ödeyebileceğini mi sanıyordu?

"Hangi işten o kadar para kazanabilirsin ha? Her ay 10.000 kazanıp bana verebilir misin?" Miktarı duyunca kızın gözleri şaşkınlıkla pörtledi. Ağzından çıkan tuhaf şaşkınlık belirtisi çocuğun ukala gülüşünü genişletmişti.

Bu parayı kazanmak için bilim adamları kadar kalitleli bir işte çalışması gerekiyordu ki öyle bir iş bulmasının da mümkünatı yoktu. Az para değildi ve Serhat beyin verdiği burs parası bile onu kurtaramazdı.

"Ne yapacağım peki?" diye sordu karşısındaki genç adama mahçup bir sesle.

"Asrın neredesin oğlum ya herkes seni bekliyor." İki genç aynı anda sesin geldiği yöne doğru baktılar. Asrın'ın arkadaşı Cem'di seslenen ve onlara doğru geliyordu. Cem'in dikkatini arkadaşının yanın da dikilen kız çekmişti. Anlaşılan Asrın bey yine kız tavlamaya çıktı diye düşündü.

Cem kolunu genç adamın omuzuna atarak "Ooo kardeşim yeni kız bulmuşsun." dedi alaylı ses tonuyla. Nara yanlarına gelen esmer çocuğun tıpkı diğeri gibi ukala oluşuna gözlerini devirdi. 

"Ne yeni kızı oğlum. Bu şirkin ördek yavrusu motoruma tekme attı."dedi Asrın yerde yatan motorunı göstererek.

" Sen bana çirkin ördek yavrusu mu dedin."diye ciyaklayan kıza öfkeyle baktı genç adam. Cem ise şaşkınlıkla motora bakıyordu. Gerçekten kız motoru nasıl devirdiyse Asrın'ın sinirleri baya bozulmuş olmalıydı. Arkadaşını iyi tanıyorsa canından çok sevdiği motorunun acısını fena çıkarırdı. Kolunu çocuğun omuzundan çekip motora doğru ilerledi ve sol bacağını kırarak yere diz çöktü.

SİYAH (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin