Mivel ma szombat van anya is itthon van. Így nem jöhet át Cal és én sem mehetek sehova se főleg nem egy fiúval. De már nagyon hiányzik Cal szóval ki kell találnom valamit amivel el is mehetek itthonról. Csak az a gáz, hogy nincs egy barátom se. Én hülye ott van a korrepetálás. Ez előbb is eszembe juthatott volna. Gyorsan felöltöztem, fogat mostam és megcsináltam a hajam. (úgy öltözött fel ahogy a képen van)
-Elmentem !-kiabáltam anyának.
Mivel nem jött válasz lazán kisétáltam az ajtón. Nem messze lakik Cal szóval nem siettem.
Calum
Nagyon hiányzik Elizabeth. Lehet, hogy ő neki én nem is hiányzom ezért inkább itthon pushadok. A pihenésemet a csengő zavarta meg. Nagy nehezen ki keltem az ágyból és le sétáltam a lépcsőn. Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Hát Elizabeth állt az ajtóba. Arrébb álltam, hogy be tudjon jönni.
-Szia!-köszöntem mosolyogva.
-Szia!-csókolt meg.
El is felejtettem, hogy mi egy pár vagyunk. Ekkora egy balféket mint én. Csak ezt meg ne tudja mert akkor ki is nyír.
-Hiányoztál!-búgtam a nyakába.
-Az érzés kölcsönös!-súgta a fülembe.
Elizabeth
Amikor Cal azt mondta, hogy hiányoztam neki a szívem gyorsabban kezdett verni. Ne hittem a fülemnek. Soha nem hittem volna, hogy egy ilyen srác lesz a pasim akit mindennél jobban szeretni fogok és harcolni fogok érte.
YOU ARE READING
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?